Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

תמלול בעוד כיתוב - מה ההבדל?

כאשר אירוע חשבת בנושא תמלול בעוד כיתוב וכיצד הם משתווים נולד לזה? אנו קיים על מנת להדגיש לכל המעוניינים שהפער נולד מעבר להגדרות מילוניות ממש. נוסף על כך תמלול וכך גם כיתוב מורכב שימושים משלהם, יתרונותיהם ודרישות החוקים של הדודים. אמנם מוטל עלינו לקבלן מגוונים בודדים ועובדים אם מיוחד בכוחות עצמינו, אבל הם ככל הנראה יוכלו גם כן לחפש עבודה בעלי כדי להגשים מידע פשוט יותר מזה וידידותי בהרבה למשתמש.


למד את אותם היסודות של כתוביות


תמלול בעוד כיתוב
תמלול וכיתוב הינם כל אדם מהם ביצוע שונה יחד מוצר צריכה הפלט שאיתם. נסביר אחר ההגדרות הבסיסיות השייך תמלול וכיתוב וכיצד ולמה הם נבדלים, מהו שיעזור לכל מי שמעוניין לרכוש הבנה מוצקה המתקיימות מטעם היעד הנקרא אתם הדבר.



nkuku uk לעומת כיתוב
תמלול הנו ההעברה בו ממירים דיבור אם שמע למסמך ספר כתוב, ויש כיתוב מחלק עיתון תמלול לגושים מקודדי משך, המכונים "מסגרות כיתוב". כל עוד שעתוק הוא תשתית לכיתוב, לנו הדבר מקרי ניצול של לא מעטים. רצוי להכניס בתמלול למען להנגיש מלל שמע רק, אך חוקית מתייחסת כיתוב נאמן בכדי להנגיש סרטוני וידאו. וגם תמלול ואפילו כיתוב עוזרים לחזק רק את שיווק אתרים אתרי אינטרנט ישראליים של הווידיאו והשמע.


תַעֲתוּק
תמלול הנו השירות שבו דיבור או שמע מומרים למסמך כתוב וטקסט מסורתי. תמלילים אלו הפלט של תמלול, ומכיוון שהם ספר מסורתי לא רצוי רעיון זמן יקר המצורף אליהם.

ישנם משני השיטות תמלול עיקריות: מילולית וקריאה ללא זיהום. מילולית מתמלל את אותה האודיו מילה במילה וכולל רק את האמירות ואפקטים הקוליים, איכותי ומושלם לדיבור תסריטאי למשל תוכנית טלוויזיה, סרט אם מערכון. תמלול קריאה נקי מחייב את אותם הטקסט לקריאה נוזלית למעלה, מקיף לתכנים איננו כתובים כמו ראיונות ואירועי דיבור מוקלטים.

כיתוב
כיתוב הוא עשיית שכולל חלוקת ספר תמליל לצ'אקים, הנקרא "מסגרות כיתוב", וקידוד זמן רב הנקרא כל פריים בשביל להסתנכרן יחד עם שמע הווידיאו. הפלט מטעם כיתוב זה כיתוב שנמצא בדרך כלל בתחתיתו של מסך וידאו. כיתובים מאפשרים לצופים לערוך מעקב את אותו האודיו ווידאו או שמא כיתובים לסירוגין.

הכיתובים הסגורים רוצים לתאר אפקטים שהיא דיבור וקול, לדוגמא אפילו לדעת רמקולים יודעי דבר. הכיתובים כדאי להגדיר מהמדה צליל שלא ניווכח לעין, ולהניח שהצופה כלל אינה יהיה מסוגל לשמוע את אותן הווידאו. לסיכום, בני האדם d / חירשים וכבדי שמיעה מסתמכים לפרקים קרובות על גבי כיתוב לאכול שיווק בווידיאו.

התקדמות גרפית של שלבי תמלול
היתרון של תמלול כל עוד כיתוב
שניהם תמלול וכיתוב מעניקים יתרונות משלהם, והכרת תפקידה שהם משחקים בווידיאו ובאודיו תסייע לכל אחד לנקוב היאך להכניס שהינם.

המלות תמלול
לתמלול הפלוסים מגוונים, והוא תוספת איכותית לתוכן הווידיאו והשמע שלכם. בראש ובראשונה, תמלול נקרא משאבי נגישות יעיל. עד אינך גולש בהיצע תמלול וכיתוב מימן, תמלילים הם ככל הנראה המסלול האולטימטיבית ליצירת כיתובים סגורים בביתכם.

אם ברשותכם פודקאסט או אולי תוכנית רדיו? והיה אם אתה מקשיב לטכנאי באופן קבוע? תמלילים מנגישים תוכניות רדיו, מתכננים את אותו ההכרה למאזינים ל- מציעים אינטראקציה מוגברת יחד המשתמשים ובנוסף גם עשויים לעזור בקידום אתרים. משמש, כל מי הפודקאסטים הרצויים באופן מיוחד, הצליח לחזק את אותו המבקרים השונ ים שלם דרך תוצאת מציאה מהירה אורגניות סופר מתוך -6% ולשכלל את הקישורים הנכנסים בכמעט 4%, וזה בגלל ש תמלול של 100% מארכיון האודיו שלם.

תמלול אך ורק תומך את אותו העבודה לתכניות רדיו, אבל משפר את אותם הקידום לתוכן וידאו. אינטרנט שלא יש בכוחם לצפות פיזית בסרטון, על כן לא רצוי להם דרך לדירוג תוכן וידאו לפי יותר מכך מהמטא-נתונים. תמלילים, תוך שימוש קבצי כיתוב, נותנים למנועי חיפוש להתקשר ו"לראות "את התוכן הראוי מסוג סרטון וידאו, ובאמצעות כך מורה לאינדקס ולדרג זו.


הפלוסים הכיתוב
כתוביות מגדילות את זמן הצפייה בסרטון בתוך -12%
הכיתוב מאפשר 10 תועלות, בעוד הכיתובים מדויקים. הכיתוב חשוב מאוד כדי להנגיש את מלל הווידאו לצופים חרשים וכ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.