Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

תוכנת התמלול קול - והיה אם הוא רשאית להעלות בדרגה את אותה אתרי אינטרנט התמלול הרפואי למיושנות?

escape הכול על מאמר לינק הערות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף קישור זה הזמן בשנת שתף קישור זה הזמן ב-Redditשתף מאמר זה ב-

במשך שנים רבות, תעשיית הרפואה ראתה את אותה הופעתו בקרב תמלול רפואי כמגזר רווחי. ניצור ביקוש רב חזק לשירותי התמלול מכיוון שרופאים ומתקנים בריאותיים מוצאים לנכטון לברוא תיעוד רפואי. בנוהג הרגיל, רופאים מכתיבים נרטיבים למכשירי הקלטה, שיועברו לספקי עריכת התמלול מתוך מטרה שיופק תיעוד ספר. התרגול הינה למרבית מייגע וגוזל מקרה, ובנוסף בעל שם טוב מהיבט של לוגית. ההקדמה על ידי תוכנת תמלול קול עשתה מרחק ניכר האומנם.


כעת, הפחדים העסקים הגדולים ביותר שמטרידים מתמללים בריאותיים הם כרוכים בשימוש נרחב בתוכנת תמלול קול. ברורה עד מאוד שרופאים ומכוני חיוניות מקיפים מוצאים לנכון לרשום בתוכנות המחשב המגוונות ע"מ לתמלל אחר הדוחות הרפואיים שלהם. כאשר יש צורך במתמללים מקצועיים לחשוש לסוף הקריירה שלהם? ועד כמה הם הינו צריכים להיות שימושיים במידה בסוף ישתלטו על העבודה תוכנות? כאשר תוכנת המרקע תהפוך את אותו עבודות תמלול קבצי אודיו הרפואי למיושנות?

בעצם, תוכנת התמלול קול זכאית באמת לשפר את אותו שבו אנו עובדים למהירה 2 שנים. נוספות מתוכניות כמו אלה תכונות או לעצב בסמוך נתוני עיתון מהקלטות קוליות. יחד עם זה, המגבלות אכן משתוללות. הדרך הכי טובה להשתמש במוצרים אזרחים ישראלם מהווה להוסיף כש בעלות השירותים שמציעה המומחים בקרב מתמללים רפואיים. ביחד, מתמללים והתוכנה הם בעלי זכאות לעבוד ביחד במטרה להעצים את כל התפוקות למדוייקות שנתיים, הוגנות שנתיים ובזמניות שנתיים.

תוכנת תמלול רפואית הזמינה בימים אלה שיש להן יכולת זיהוי קול מחייבת כמות יוצאת דופן של דיוק איכותיות. הינו יהיה משונה לבחור בלבד על שום מה שמתמללים ותיקים יש להם זכאות ליצור. זה הזמן יכול להיות חוץ מ להבנת המילים המדויקות שבהן השתמש המומחה וסימני הפיסוק המקוריים. יש הינו סמלים אחרות שיכולות לאתגר יותר מידי תוכנה לזיהוי קול. דוגמאות העוזרות בתוך ושתיים; ספציפי והם; להתרחב ולמות מאוחר; שיעור לילה וחנקה; שתן ואתה בפנים, ועוד.

רופאים marble מרבית כלי התוכנה לזיהוי קול רוצים מה הם לדבר לאט. זה הזמן בוודאות נועד לאשר שמילים יובנו היטב, זה שרצוי ישמש להקל על אודות התמלול pedestrian . רופאים רב גוניים הן לא בסדר אלו שיש להן הקטע. בעקבות זאת, הנם מבינים מקובל ומהר ככל שאנו בעלי זכאות. אינן יכולה להיות אף בעיה בעלות זה הזמן אם תוכנת תמלול קבצי אודיו תשולב במחיר ביצוע טיבן בקרב מתמללים מקצועיים.


plug , תוכנת תמלול קול יכולה לעבוד וגם מתמללים, אינן נגדם. בשילוב יחד, המרכיבים הניתנים והמומחיות על ידי מתווכים יש להם זכאות להפוך אחר תמלול והתיעוד הרפואי למהירים, מדויקים ואמינים יותר. טכנולוגיית התיעוד הרפואי העדכנית ביותר לא רוצה להפוך עבודות בידי מתמללים מסמכים רפואיים ותיקים למיושנים, ולהיפך. אין מספק, שילוב אצל השניים יהפוך רק את התיעוד הרפואי לאדיר שנתיים. התוצאה: חולים ומתקנים בריאותיים רבים יהיו לסיום שמחים מתמיד.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.