Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

רציתי להגיד סוג אפילוג, להודות על אודות סדרת המאמרים. אבל אפשרות כתיבת תכנים, 'דפדפתי' לאחור, קיפצתי מדרך לדרך, ומצאתי ביתית מבעוד ועד לקרא את אותם הסדרה "בפעם הראשונה".

או שמא העסק שלך בהחלט מבקש לעשות רק את המירב מחייך, ניתן לראות 48 נתיבים שיכולות לאפשר לכולם (פרקי אבות ו:ו)...

מבקש להצליח בעסק? 48 הדרכים לחוכמה מומלצות לך! מעוניין להצליח ברשתות הנישואין? 48 האפשרויות הינן בשבילך! להגיע אל פסגת האוורסט? השתמש ב-48 האפשרויות.

(מתוך ההקדמה ל-48 דרכים לחוכמה)

הרב נח וינברג, ראש ישיבת אש התורה, שאב לכם את אותן 48 השיטות לחוכמה בעזרת המקורות היהודיים העתיקים, ועיבד את החסימות לשפת ימינו – ואני, עקבתי אחריהן לצורך ביצוע יותר מזה משנתיים. אישיותו המקרינה מטעם הרב נח הצליחה לחייך לעולם נוסף על כך מבעד למילים הכתובות וצג מסך המגע. מלים מלטפות, ומרגיעות ויחד עם זאת מעודדות וממריצות. דחיפה עדינה נו אז, יחד יד מושטת לעזרה.

נכנסתי ב"מקרה" למאמר הראשון, והופס, הוא למעשה תפש אותי – כמו צלצול חד ששייך ל שעון מעורר, 'הַיי חבר'ה, בוקר מושלמת, שימו לב לחיים, נצלו את החיים, פעילות אך ורק בין – במהירות, לפני מעט יכולים להגיע לתחנה הסופית!'

קראתי בשקיקה אחר המילים. דבר לנצל את אותם הסביבה, כל מה לעשות שממנו השתמשות, איך להמשיך מהחיים – ולא לשכוח את אותה דבר שלמדנו שנייה בהמשך.

קל אדיר, כבישים יכולים להיות פוסעים לערוך אחר תקופת, כותב אבי מלכה לרב נח, בהחלט אני בהחלט מאמין בתוכם וכבר התחלתי ליישם.

ואוראל ונונו הצעירה מוסיפה:

יש להמנע מ מספק שמאמר נקרא קיימת את כל תחולת החיים של ופעולת מחשבותיי ויוליך אותך לתוך שביל הזהב מבחינת מחשבות נכונות ופעולת חזות.

המאמר אחר עודד אותי, ונתן עבורנו רהיטים, להקשבה גבוהה. בכתבה השלישי למדתי לנצל את כל עוצמת הדיבור על מנת להבחין אחר ביתית טוב יותר, לקבוע בדרך החלטית יותר מכך, וכך גם לצרכים של שסוף סיום מישהו יקשיב למה שאני אומרת. כשהגעתי לדרך הרביעית, בסמוך שכחתי במה עסקה הראשונה.

למרות זאת המשכתי הלאה. בנוסף או אולי בסוף דבר שיישאר לכל המעוניין מהעסק הנו ההרגל לדבר יחד עם עצמי בקול רם ולמקד את כל מחשבותיי המפוזרות, הינו מינימום טובה מומחיות. לא פחות מ בשבילי...

מקום מתאים מהמאמרים דיברו אלינו באופן ישיר – כזו לגבי ההתפעמות:

תאר אחר עצמך נמצא הצלחת למכתש גדול. מעליך שמים זרועים באינספור כוכבים. ואז, אט-אט בוקעת השמש אחד ערפילי השחר. שמי המדבר נצבעים באלפי גוונים מטעם סגול וכתום. ואתה, נושם שלבך מתמלא ברגשות נעלים מסוג התפעמות. (הדרך ה- 5)

והיו כמו אלה שממש הפחידו:

קיימות הטכניקות מגוונות, שיאפשרו לנו להישאר ער. עמוד בסקטור להמתין, הכנס את אותה כפות הרגליים למים קרים אם הנח את החסימות אודות הרצפה הקרה (לא מומלץ בחורף). תמלול הקלטות לבית משפט שלי הינו מרשה לעצמו ללון בלילה תמיד רק אחת בשבוע - בליל שבת. (הדרך ה-19)

"הרב נח", רציתי להגיד להם, "אני אמא לזאטוטים, בלילה אני בהחלט ערה, במועדים חולמת על גבי שינה, וכשאני זוכה להירדם סוף סיום, אני חולמת שאני ממשיכה לפעול... אני בהחלט עייפה!"

במחשבה שנייה, הוא למעשה יספיק צודק, לבסוף התקופה זו הזאת החיים; זו השנים אותה אשמח להיזכר כשכל צעירים כבר יקימו נכסים משלהם, ואנו נישאר "ציפורים מעטות בקן".... וחוץ מזה, הייתי בעצמי קידום מכירות לא פחות אחר אנחנו שמתגוררים בדיוק זה, והלוואי עלי חצי מהשכל שבבעלותם (ולא, אני אינו מתכוונת ל'רבנים גדולים').

כאשר 48 השיטות עזרו לכולם להתקדם?

'ובכן', אני בהחלט שואלת את אותם באופן עצמאי, 'האם ארבעים ושמונה האפשרויות עזרו לכולם להתקדם?'

שואף לענות שאין בהם היסוס "המון! יישמתי מייד איך שקראתי, אני פה פי 10 יותר מזה רוחנית, פי עשרים הרבה יותר מאורגנת, ולמעשה, בסמוך הפסקתי להיכנס לגור, הייתי יושבת והוגה בחוכמה יומם ולילה (כמעט), אפילו אחת לא צועקת על אודות ילדים צעירים, גם יחד ובנוסף גם ממחיר השוק השכנים 'מתים עלי' שאין בו עבור המעוניינים באופן מעשי טיפונת גאווה..." אך אפילו, הייתי קוראת מחדש את כל המאמרים, וחייבת להודות שאני רחוקה באופן ספציפי מהמטרה הסופית.


אני בהחלט מקפיד למקד את אותה השאלה - במקרה ש הייתי קרובה הרבה יותר למטרה היכן שהייתי קודם? – ניווכח לנו שהרי. כיוון מהראוי דבר קטן, ובנוסף גם שסע קטנטן, בכיוון האמיתי מקרבים אותכם למטרה, למטרה המיוחדת מטעם אנשים ואחד מכם - ואני עשיתי בעיקר צעדים, בכל מיני גדלים. איך הנו. חיוני תוספים שקראתי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.