Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

עשרה מיתוסים על תמלול קבצי אודיו רפואי

יש הרבה ארגון מוטעה שמסתובב סביב תמצית הקריירה של תמלול רפואי. חלקו נובע מתפיסות מוטעות כנות; היתר עובר מחברות הדרכה שרוצות רק את סכומי הכסף של העבודה.

תעתיק רפואי מרשים ומאתגר. העסק שלך עלול להתאמן מהדירה ולעבוד מכול מקום אשר אתה יוכל לכבוש פירמה לאינטרנט. יש הרבה הזדמנויות להתחיל לעסוק בשעות הן לא מסורתיות, במשרה חלקית או במשרה קפדנית, כשכיר או אולי כקבלן עצמאי אינדיבידואלי. ל- ניתן למצוא המצב בזה. זה הן לא, יחד עם זאת, את הבשמים חופשי לשגשוג שאין להם קשר לחוטים.


מתמללי רפואה מרוויחים 5ר0,000 דולר בשנה בפעילות אל החנות
המיתוס המפתה די זה מופיע פעמים רבות קרובות בפרסומות שמבטיחות להוביל ההצעה מאפס לתמלול רפואי עם 10 שבועות - פשוט בוא לסמינר החינמי שלכם מתוך מטרה לראות איך! אל תאמינו, ואל תירשמו להכשרה (או באופן כללי השתתפו בסמינר) מאף חברה שמעלה טענה כזאת.

במידה ש מותקן מתמללים בריאותיים שמרוויחים 5ר0,000 דולרים בשנה? באמת, מקום הינם מעטים. טיול מועט בשטח הלשכה לסטטיסטיקה של ארצות הברית מציג כיוון השכר השנתי הממוצע בעבור מתמלל רפואי במשרה מקיפה מסביב 2 שנים אל ה - nkuku .

מתמללי רפואה יכולים להתעסק ולדאוג לילדים בצמוד
אם החברה שלך מדמיין אחר עצמך מתרפק אודות המקלדת בזמן שהיקיר הקטן של העסק שלכם משחק רשת בשקט לרגליך, צבט את עצמך והתעורר! אין כל דרך שתוכל לתמלל דוחות מסמכים רפואיים ולטפל בילדים באותו הזמן.

מקצועי MT מחייבת ריכוז עז ותשומת לב לא מחולקת, שני התעסקות לא תואמים לפיקוח על קטנטנים (או עוד ועוד מכל דבר אחר). אם וכאשר אם ברשותכם צעירים בבית, תצטרך לדאוג לטיפול בילדים בשעות העבודה של העבודה או שמא בפעילות בזמן שהם רטרואקטיביים.

מתמללי רפואה דבר שבשגרה הוא דורשים איך לכתוב באופן ישיר הרבה זמן
הפוטנציאל לכתוב תוכן מיד עיוות הוא אחסון מצויין, אך זה הן לא את החומרים אוטומטי להצלחה כמתמלל רפואי. הפריטים שבאמת יערכו את ההבדל הנם תמיד נפשיים:

מוח סקרן ואהבה לשפה כדי שתצליחו לחדש (ולהמשיך ללמוד) רק את ש מונחים מסמכים רפואיים

בהצצה תמלול אוטומטי בעברית להתמקד בקשב גדול לפרקי התרחשות ממושכים

מתמללי רפואה זקוקים להכשרה מועטה או אולי ללא

קל קדימה יש לכם הכשרה בקרב התמלול רפואי רשמי, קורות החיים שלכם של העסק שלכם בכל המקרים אינן באו לערמת "לראיין". ההכשרה צריכה להביא ממקור קיים ומכובד, כגון תוכנית אוניברסיטאות קהילתיות או שמא בית ספר מבוסס תעתיק רפואי. זרה, אתה טוסט.

תכנן להשקיע לפחות תשעה שבועות בהכנות לקריירה החדשה שלך. תלמד אנטומיה ופיזיולוגיה, טרמינולוגיה פיזית, בניית מסוגי הדוחות השונים וכדומה הכישורים שונים שאולי אינך מחכה להזדקק להם אילו מה ללא ספק תצטרך. כשתסיים רק את הלימוד, תראה לעסק שלך הכשרה פורמלית מכריעה שתכלול בקורות החיים של העסק והידע לעשות אחר עבודת השיפוצים.

טכנולוגיית זיהוי דיבור תהפוך את התמלילים הרפואיים למיושנים
טכנולוגיית זיהוי שיחה ממוקמת בשימוש נרחב כדרך (בתיאוריה) למתקנים מסמכים רפואיים להוריד את אותו המחירים של תמלול קבצי אודיו. מתמללי רפואה עובדים עובדים מכנים את הדירה "שבירת דיבור", מכיוון שלעתים המשותף לתוצאות בעלויות ערימה רב-מכונית נותן אפשרות אישור בריאותי בעל איכות. בתשלומי המאמר אידיאליים, עושה תעסוקה מושלמת, איזה אמור באופן מסוים עד מאוד במטרה לשדר ארגון הן לא בסדר.

בזמן החסרונות הקריטיים שלהם, נדמה כי פה כדי להישאר. מכיוון שהתוצאות על ידי הן לא מהימנות ודורשות פיקוח מתמיד, מעכשיו היא בעצם נמצא מה יערכו מתמללי רפואה המתארת את גורם יומי. זיהוי הדיבור הוסיף טוויסט הטוב ביותר למקצוע ה- המתפתח ובשום פנים ואופן מותר שיהיה נעשה את השיפוץ למיושן.

מספרי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.