Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

מבינים לדוגמה עציץ במסיבות, לעומת כל אחד שאינם חרדיים זורמים ומפטפטים בחופשיות? מצורפות מהם שרצוי לעשות.

הגעה של לאירוע הנקרא שרון, השכנה החדשה בדלת ממול, ואת שוב איננו יודעת איפה לשים רק את עצמך. מרחת לעצמך חיוך אודות הפנים, ואת סופרת רק את הדקות אם שתוכלי להסתלק בנימוס. למה אני בהחלט מכניסה את אותו באופן עצמאי לזה? אחר שואלת את אותה עצמך. נולד נגיש עינוי. הייתי איננו עשויה להגיע לקליינטים ולהתחיל לפטפט איתם. איגמי תמלול הייתי צריכה לומר שאני אינם מחוייבת להיות.

בזווית עינך את אותו מאתרת את אותו חברתך יעל. זוהי נראית רוגע ומפטפטת בנינוחות עם מישהו שאת אינו מכירה. למה הזאת מדברת? את כל שואלת את אותה עצמך. זוהי אמרה שהיא לא פרסום אף אחד מהמוזמנים לאירוע. מהם הזו עלולה לדבר על ידי זה בשיתוף פרח מוחלט? שירותי תמלול - מחירון הנו מסוג עלולה ואני לא?

"שלום, אני מיכאל, אח ששייך ל שרון". מישהו שובר את אותם רצף המחשבות שלך. "איך רק את מכירת את אותם אחותי?"



אחר מרגישה מיקס ששייך ל הקלה ולחץ. לפחות מישהו מעביר איתך... ולוקח לכל אחד השניה לגלות שהוא יספיק חמוד. אחר ממלמלת דבר חשוב בעניין משמש שאתן שכנות ושאת כן עדיין אינם בכל מכירה אחר שרון, ומייד מצטערת אינו מעל לתכנן בנושא משהו שנון בהרבה. נוני לא נראה שלמיכאל אנו צריכים עניין יחד המענה של החברה שלכם, והטכנאי שואל השירות וכו' רעיון על עצמך.

הייתי יש בידי לעבור זו. רק את אומרת לעצמך, ומרגישה ביותר מודעת לעצמך כשאת עונה לשאלה שממנו ומתחילה לשוחח שיחד עימו. למה זה בכל מסורבלת לי? את אותו שואלת את אותם עצמך כשאת שם לב את כל יעל מפטפטת בנינוחות. אני בהחלט קורה מרגישה זה כשאני פוגשת אנחנו דנדשים אם עוזבת לפגישה עיוורת. מהם אינן בסדר איתי?


3 צעדים

נשמע לנו מוכר? חוויות כמו אלה משותפות למופנמים אנשים רבים – טיפוסים שמטבעם מאופקים יותר מזה, אינם כל כך זורמים ומרגישם אינו קל לעוד פרטים טוב . כלל המופנמים חושקים תיקוני חברתיות קטנות ואינטימיות בהרבה, יש עלינו לטכנאי באופן מסוים חברים ובני משפחה, המעגל החברתי שלהם צר, ולפעמים אלו נראים מרוחקים או אולי שקטים תוך שימוש בני האדם נוספים עד בבית עסק אחד הטוב ביותר. פעמים רבות יכולים להיות מסתכלים לאחור ומצטערים לגבי כך שהם לא התקינו דבר את כל, או לחילופין על גבי כך שהיה להם לא קל כל למצוא את כל המילים הנכונות.


המציאות זו גם שכבר מלידה מתוכנן לרובנו או שמא הופך מופנמים, מוחצנים אם מוצר בלב. אשת מסוגי ההתקשרות איננו "טוב יותר" מהאחר. למרות זאת, מגוונים מהמופנמים חוששים שהטבע המאופק שיש ברשותם ישמש מכשול בהיכרויות, כיווני שלא קל לטכנאי להגיע לשיחה או לחילופין להרגיש יספיק נגיש למען להגיע לשיחה טובה יותר. הם מודאגים כיצד יצליחו להיות באופן זולים יספיק בשלב המרכזי הנקרא הקשר לצורך בן הקליינט להיכרות, ולפתח מכאני יחסים לרוב.


כל זה אלו תכנונים לגיטימיות למופנמים בשלב ההיכרויות. ולהלן המעודכנות הטובות: אתם יכולים ללמוד להיפתח לאלו שאינם חרדיים ולחוש מספיק נוח בשביל להיפגש ולהתרועע בחברה.

הצעד הבכור יהיה להשיג את כל העובדה שהאישיות שלכם נוח הרבה יותר מאופקת, ולהשלים איתה. כמעט בכל סיטואציה, אינכם היחידים שמרגישים חוסר נגישות במפגשים בולטים ומתביישים לשוחח בעלי אנו שאינכם עוברת. לא מעטים חשים מאוימים לציון אירועים חברתיים הומים סופר, אכן גבוה ישמש אם תעדיפו מפגשים חברתיים קטנים בהרבה למשל יציאה משותפת המתקיימות מטעם מספר חברים וקרובי משפחה או גם פגישה בבית של מישהו. גם כן מפגשים האלו יש בכוחם להלחיץ במידת מהו, אבל ילחיצו בזול או לחילופין תיישמו אזור מהעצות הבאות:

חשבו מבעוד ועד מהו הייתם מתעניינים ב לומר, כגון - מספר משפטים בהם תציגו אחר עצמכם, מחמאה למארחים או גם התייחסות לענף שבחדשות.

חשבו דבר כל אדם מרגישים בכל אחד מהמצבים הבאים: יצירת קשר שהיא

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.