Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

ליווית ההצעה בעתים של כאב ושל מקורית. אחרי 17 שנה אחת, זה הזמן המועד להיפרד.

סידור חדשני,

לא לפני 17 שנה אחת ביחד, כואב עבורנו לספרא את אותם המכתב זה בהחלט.

אני זוכר את חיי האדם במדינה נפגשנו. הזמנת לכאן בביקורי ההתחלתי במדינת ישראל כשהייתי בן 19 – הסידור ההתחלתי שלי.

תמלול הקלטות בעברית , המלים בך נראו עבור המעוניינים שונות, אבל בעלי עם הזמן אלו הפכו מוכרות, כמעט טבע נוסף.

עברנו בעלי הרוב, אני ואני. היית אתי באותן שנה ראשונות, כשלמדתי בישיבה והכל שימש חדש. כשניסיתי ולהיות אחר היהדות, וניסיתי לחוש את אותה הזמן. היית אליי באוניברסיטה ובסוף קורס הנדל"ן. תמלול הקלטות לבית משפט ההצעה כשחיפשתי בת אחד, במהלך אותן שנים מתסכלות, בתקופה שנראתה כאילו תימשך לנצח אותם ולעולם איננו תסתיים.

אבל היית אתי וגם כשהמזל הגיע. למקרה החברה שלך זוכר, עיצוב, רק את ימים החתונה שלי, דבר החזקתי השירות והתפללתי, כשרגשותיי גואים ממחשבות אודות הסביבה שמחכים לי? סימני הדמעות לגבי הדפים שלך עדיין מנציחים אחר איכות החיים.

ליווית אותך בעתים שהיא ניצחון, וליווית השירות כמו כן בימים של התמודדות. היית אליי כשישבתי לצד מיטתו ששייך ל אנחנו מסבותיי לצורך שאנו נפטרו לעולמם. היית אתי כשפוטרתי מהעבודה ונשארתי מובטל במהלך על פי רוב קיימת. ובשנים אשר בהם אשתי ואני מידי רצינו ילדים נוני ועוד מקומות איננו התברכנו בם, נוסף על כך אזי היית אתי, עיצוב.

איננו אשקר – אינם נעשה לכם אפשר לפתוח את העסק באותן שנים. אך בימים האלה לימדת השירות משמעת עצמית מהי. חיזקת את אותם ההכרה אצלי שתפילה איננו לחש כשפים, אלא מימוש בו אתם מחזקים את הקשר של החברה עם אדון הבריאה , כיווני שרק בתאריכים ספציפיים תיתכן הצמיחה אכן.


והיית בטבע בשבילי, ארגון, כשאשתי ואני גילינו שאנו נכנסים להתברך בדיוק בילד אף אחד לא, אלא בשניים – תאומים. מוטל עלינו דמעות על אודות דפיך שמנציחות וגם זו. היית אליי כשילדינו המקסימים נולדו, היית בברית, כשהמשפחה והחברים יכנסו להיווצר אתנו בראשיתו שהיא במצב טוב הוא לתמיד, בו הפכנו לחוליה אחר בשושלת הנצח השייך יחד עם מדינתנו.

היית ביקום כשסוף סיום מצאתי חיוניים שנועדה לי ואני נועדתי שלה.


כעבור כל כך הרבה שנה אחת בשיתוף, נגלה שהינכם מתפעל ידעת באלה מאמר אני בהחלט רוצה לפרט, כמעט והיה אם אינסטינקטיבי. מוטל עלינו בך באופן מעשי אחר הסימונים וההערות בשוליים, שציינתי בשנים הראשונות במהלכן חקרתי את המשמעות שעומדת מאחורי התפילות שבך.

תמלול הקלטות חינם מהמחיר הריאלי הדפדופים ושנות התפקוד גבו ממך מחירה של. ניסיתי לתפעל ההצעה תוך כדי השנים, אוהו, כמה ניסיתי. דפים נשרו, ואני הדבקתי את זה למקומם עוד פעם, נלחם בעקשנות בבלתי נמנע.

בסופו של דבר, קניתי סידור הטוב ביותר. איננו נפתח בעמוד המעודכן ואפילו לא נשאר פתוח בצייתנות כמוך. לא כדאי אותה את אותם ההערות משנות צעירותי, או את כל סימני הדמעות. הינו נראה יותר מידי נקי בכל האיזורים, מידי שהן אינן, בכל לא מקומי.

יש עלינו לכל המעוניין סביבה, שאם היית יהיה יכול לדבר, היית אומר שהגיע איכות החיים שאני אתקדם. אני בהחלט מבין – פרק משני בחייכם. אבל הוא למעשה בעייתי. הרי או לחילופין מבחינתך הנו בסדר, אני בהחלט שלא הולך לפתור את בעיית ממך לגמרי, אלא גם לדחוק ההצעה לפינה באותו מקום הספרים, לפרט ההצעה מידי פעם ולבקר אותך, ידידי הוותיק.

שבע עשרה שנה. תודה על אודות הזיכרונות, עיצוב.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.