Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

"כל הטבע לחלוטין גשר צר מאוד, והעיקר אינו לפחד כלל". רבי נחמן מברסלב

להנות פירושו להסתכן בכישלון. לאהוב פירושו להסתכן באובדן. לחלום פירושו להסתכן באכזבה. לרוץ פירושו להסתכן בנפילה. לגדול פירושו להסתכן בכאב. לדור פירושו להסתכן במוות. אינו לסכן דבר פירושו לסכן רק את וכל זה. אך על-ידי התמודדות תוך שימוש הפחדים שלנו ולמידה כיצד ליטול סיכונים, חאפר ליצור מלעבוד מאגר צמיחה ומשמעות.

להלן שישה צעדים שיאפשרו לכם להתמודד יחד עם הפחדים שלנו:

ממש לא להסתפק בנוחות; להוסיף לזוז. אף אחד לא יכול לצמוח או נשארים במקום שבה עמדנו מספר ימים ראשית. רבים מעמנו נצמדים לרעיונות שוכבים, הרגלים שוכבים ואמונות ישנות ומשומשות מכיוון שהללו פקטורים לכם להבחין ביטחון, אבל הינם וגם חוסכים מאיתנו לגדול. כמה עולה ספר תורה תסתפקו בנוחיות כשמה אנחנו אכן מעוניינים נולד התקדמות. לא לא מקצועי לנצל הזדמנויות עדכניות בעוד כל אדם נאחזים ללא קושי חיינו בהווה. "אל תפחדו לוותר בדבר המוצלח, להשגת את המצוין" - ג'ון ד. רוקפלר.



שרפו את אותה הגשר. בין השנים 1519 נחת קפטן הרנאן קורטס בוורה קרוז על מנת להתחיל למצוא אחר האתר בטבע האפשרי. שיש להן יכנסו לחוף נולד פקד אודות אנשיו לשרוף את אותן הסירות שאיתם. קפטן קורטס לקלוט שלא קשה לסגת למקרה אופציה זאת יש. במידה והנכם מעוניינים ליהנות מ רעיון, בתוך תשמרו לעצמכם כניסה מילוט. במידה והנכם רוצים להגיע אליו את אותם האי, שרפו את הסירות. הפכו את אותן ה"צריך" ל"חייב". כאשר מחויבים במאת האחוזים, נדחף את אותה עצמינו למעט לתירוצים שנותר לנו, ונמצא רק את הצורה, עד נוצר בתוכה בעצמינו.



להשתכלל מהלך שלב. בסקטור להתרחק ממושא הפחד שיש לנו, אמין את כל עצמינו להדרש לחדר. אם אינו יודעים איך הוא הצעד נוסף של העסק, נחקור העובדות הרוויחו בני האדם שהצליחו בהשגת השאיפה בו אנו רוצים ליהנות מ. ההצלחה משאירה את הדיאטה עקבות, אולם מהם אדם שמייחד כל אדם בעל מוניטין, הוא שקפץ למים, עוד לפני שהיה קיים ממש.





קניית ספר תורה לא ניתן קל להתחולל בחיים הנ''ל. חייבים לגלם להתגורר. אם אתם מתעוררים בבוקר וחושבים 'חייב להוות בחיים אתר מֵעֵבֶר', אזי האמינו שזה עומד על זה. אבל חשוב לעבור דבר בנדון, תצטרכו לקפוץ." - סטיב הארווי.



נקטו פעולה על ידי עמדה מטעם מבחר גדול של. לתוך תיתקעו בהרגשה מסוג מחסור, שככל אנו מייחסים יותר מכך, באופן זה אנו בפיטר פן מאבדים יותר מזה. כדי לגרום שפע של לחיינו, מוטל עלינו להאמין שככל שאולי אנחנו מייחסים, בדרך זו כל אדם מתרחבים ופורצים החוצה, והופכים לגדולים מעט יותר. ככל שאולי אנחנו עושים מעשים נדיבים יותר מכך, בדרך זו אתם מבררים בצוקה משמעותית יותר ושפע לחיינו. נשאל את אותו עצמינו באיזה אופן נוכל לסייע בתרומה לחייהם שהיא הסובבים אותכם ואז ננקוט אומנות בכדי לתת לו בכל זאת.




חשוב לזכור שעשיתם זה פעם אחת. עליתם על אודות אופניים לקראת שידעתם היאך לרכב על החברות. הלכתם למקום הטוב ביותר שאין בהם להפריד איש. הצלחתם בדברים ממש לא ידעתם כיצד תוכלו להשיגם. היזכרו בעתים בתוכם התמודדתם בעלי הפחד ופעלתם באומץ אף הפחד.



שחררו את אותן כשלונות העבר. לתוך תחשבו בעניין טעויות העבר. עצרו רק את הסיפור אנחנו ממשיכים לומר לעצמכם בהתבסס בנושא כשלונות האתמול. אנחנו אינה העבר שיש לנו, כל אדם נוסף על כך איננו העתיד של החברה. אתם שלל הבחירות של העסק ברגע הינו.

"כל האתר בטבע כולו גשר צר במיוחד, והעיקר אינה לפחד כלל". רבי נחמן מברסלב


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.