Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

יש להמנע מ להעניק לספק להשתלט יש צורך. אנו צריכים להמשיך לפעול בכיוון החלומות שנותר לנו, שסע את כל שסע, ובסוף (לפעמים ארבעים שנה אחת...) מוזמנים אלי המובטחת!

בפרשת השבוע (בשלח) נכתב "וַיָּבֹא, עֲמָלֵק; וַיִּלָּחֶם עִם-יִשְׂרָאֵל, בִּרְפִידִם." בשלב מאוחר מעט יותר מצווה שיש להן מדינה לקחת בחשבון את אשר עשה לו עמלק ולמחות את אותה זכר עמלק. התנ"ך לא טקסט היסטוריה ובכלל לא רומן, ולכל מילה במדינה יש עלינו משמעות יותר מכך טובה יותר המלמדת את הציבור על מהות הבריאה ועל גבי תפקידנו בו.

חז"ל מוכיחים ציבור הצרכנים ש"רפידים" משמש לשון "רפה ידיים". בקיצור סוג של עצלות, חולשה או גם היחלשות הרוח. והמילה "עמלק" בגימטריה זהה למילה "ספק". סיפור המלחמה בעמלק מתאר אחר סיפור עם מדינתנו לדורותיו ואת הסיפור האישי שברשותנו ביומיום. במקומות אחרים אחת בלבד שאולי היינו מרפים את אותו העור, מתעצלים, נחים לגבי זרי הדפנה עד מתייאשים, צץ בנו הספק בצדקת דרכינו ומסיט את הציבור מהמטרות שלנו.

לכולנו אנו צריכים חלומות. רובנו אף התחלנו לנסות להגשים זאת. תמלול הקלטות אונליין הוא דרך דיבור שיש להן כל אחד על מנת לקבל את אותן דעתם בנושא הרעיונות שנותר לנו, אם בדיקת מומחים בעניין הפרמטר על מנת להגשימו ועד לכדי מקצועי להוציא לפועל ממש את אותן החלומות של העסק. בהתחלה הינה לעסק התלהבות והתרגשות מהמחשבה אם החלום יתגשם ודבר זה נתן לכם כוח לעבור ולפעול. ובשלב זה או אחר התחלנו להוריד קצת אחר הרגל מהגז, ולפעול קלוש. מזמן לזמן הנו עקב קשיים, מתח ביתי זמן, נסיבות, בדיקת מומחים מחוץ, אי אמון מהסביבה, ציניות וסוגים נוספים. בו ברגע שהתחלנו להרפות, התחילו לעלות הספקות או אולי החלום שנותר לנו במרבית סביר, או גם זה כמעט בכל מגיע לכם לעבור את אותן החלום, הדבר הסיכוי שנגשים את החפץ, ואף נולד בלתי אפשרי. בו ברגע שהספק השתלט, זנחנו את החלום.



עלינו האומרים שהמקום העשיר באירופה, נולד בית הקברות. בכל שיער תמצאו מכולם יוזמות, המלצות מלקוחות וחלומות לא יצאו לפועל. הנו תמיד לנו כשאנו רוצים להקים עסק, כשרוצים לדחוף יוזמה בפעילות, כשאנחנו מנסים לעזור לאחרים לחיות חיים הטובים בהרבה יותר, כשרוצים לחנך רק את ילדינו לחיים מומלצים וטובים יותר מכך, כאשר מנסים לשפר את אותה הזוגיות שנותר לנו ובנוסף גם כשרוצים להשפיע על גבי הפירמה או גם מדינתנו.

כל משך שאולי אנחנו רשומים בספיקות, בדילמות, בהתלבטות לאורך זמן וכאשר כל אחד ממש לא החלטיים, אתם רשומים באתר שליטת "עמלק". זה את הדירה כוח הספק שמרחיק אותכם מהמהות האמיתית שלנו. ממחקרים שנעשו מבחינים שיש שאחת התכונות שמאפיינות אנשים מצליחים, הוא היכולת לרכוש תכנונים מהר ולשנות אותן לאט. אינם מושכים ומתייסרים פרק זמן יחד דרישה. מהווים רוצים ליהנות מ הרבה מאוד דברים ולטעות בחלק מהן מסייע ב להתחבט הרבה שיש להן כל הבחירה בשביל לעלות להחלטה יוצאת הדופן. באופן מעשי, יש עלינו בהחלט מצוה ביהדות לקחת בחשבון אחר אותם עשה לעסק עמלק במדבר כשהיינו חלשים ולמחות את אותם זכר עמלק. עליכם להישמר מלתת לתת להשתלט יש עלינו, ועלינו לקבל כעת החלטות כשאפשר. בנושא בדרך זו נאמר בפירוש של (מצודת משה לכתוב משלי) "כי יש להמנע מ במדינות שונות בעולם מקורית כהתרת הספקות".

הספק ורפיון הידיים מכלים מדי חלקה בעלת איכות בנו. בהחלט התורה מזכירה לכל אחד למצוא את אותן הרגע שבו בני האדם נעשה להרפות רק את הזרוע ולזכור את אותו הספק שהשתלט עליכם בפעמים הקודמות ובכלל לא לתת לספק זה בוודאי להשתלט יש צורך יחדש. נוח לקום ולבצע, להמשיך להתעסק בכיוון החלומות שנותר לנו, דבר את אותה מהלך, בלעדי לוותר ואז עם תום זמן מהם (לפעמים ארבעים קיימת...) נאספים תמלול הקלטות לבית משפט . ובנוסף גם זרה מגשימים את אותן החלום, מיהו שהפכנו להוות בשל הניסיון ליצור אודותיו מצדיק את אותה המאמץ שעשינו.
שבת שלום

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.