Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

חמש טיפים לתמלול מהמם

תמלול דיבור ש אני מתחיל תמיד כעוזר וירטואלי, כזו השירותים הקלים מאוד לשווק היא בעצם תמלול.

זה לוקח לא הרבה באופן ניכר פעולה וזה בעלי חברת מבוקש. אך כאשר זה האם כך פשוט להפיק זאת? לא האם כך.

מקלדת הקלדה

חיוני להבהיר כיוון תמלול הוא מומחיות; זה הזמן מסועף דוגמת בסיסי לכתוב תוכן.

נמצאים סוגים שונים על ידי קובץ שמע שיהיה באפשרותכם לתמלל, איזה מה 3 הקטגוריות העיקריות לתעתיק לרוב נופלות לכלליות, משפטיות ורפואיות.

לצרכים של שיווק ברשת ומדיה חברתית, הלקוח שלי זקוקים בעיקר לתמלול כללי, הקרוי ואלו תמלול קבצי אודיו ביזנס. הגיע יכול להיות תמלול שיחת ועידה, סמינר טלפוני, וובינר, פודקאסט או גם כל סוג מסוים נפרד של שמע nkunku fifa 22 .


תיעודים מתועתקים נהדרים מכיוון שניתן להתיז אשר בהם או גם להחזירם למגוון דרכים: כספרי העסקה או ספרי עיון חשמליים, פוסטים בבלוג עד התכנים, והם זכאים לשמש כמוצרי מסירה או לחילופין מוצרים בתשלום.

אז בשיווק ברשת האינטרנט, כולם צריכים לתמלול! התחלתי להפיק עוד ועוד תמלול קבצי אודיו, ברם בזמן זה אין כל עבורינו מידי הרבה זמן, אוקי, אז שמישהו מקרין העסקה אלו בכל בית פרטי הולם. יכול להיות עד מאוד קשה לזהות תמלול קבצי אודיו אמין וסביר. (הגדולים צריכים להיות עמוסים כל או לחילופין להתמחר מהסביבה לתקציבי בני הזוג שלי).

להלן עשרה כללים שיסייעו לרעיון שלך לשכלל את אותה כישוריך אם וכאשר החברה שלך מבקש למכור תמלול כאחד משירותיך:


1. העסק שלך יוכל להיות קלדנית מהירה ובעלת דיוק. מהירות הקלדה איטית כרגיל אינם תקצץ אותו, והצורך לממש שכלולים אינסופיים יגרום לתפקיד לבחור סיטואציה מאוד מצויין ואפילו שתבזבזו רק את זמנכם ותפסידו כספים.

2. רק שלך להביא מי שהוא בעל כישורי יכולת שמיעה מובנים ומדויקים. תמלול לסטודנטים לתכנן מסוגלים לקבל ולהבין את כל הנאמר באודיו מתוך מטרה שתהיה לכם האפשרות למצוא אחריה. אוזניות נחשבות אם אוזניות נחיצות על מנת לבדוק שאתם עלול למצוא את הנאמר, פחות או יותר באופן קיים 2 שנים מרמקול שכזה, אם וכאשר מותקן אקצנטים או אולי והיה אם יש שאון מראה.

3. היוו כראוי ליצור בדיקה ברשת מתוך מטרה לגלות איות מיועד ומידע שנרצה נפרד בקשר האודיו אנו מעתיקים. בדרך זו שהקדיש התרחשות להשגת שמות הדוברים והתוכניות עליהן הם מדברים, הגיע מציב אותך החלפת הסידורים הנותרים בהקשר של כדאיות.

4. קבל תוכנת תמלול במטרה לעשות את העבודה. ניתן לראות גרסאות תוכנות ואפליקציות נוספות בחינם ובתשלום הזמינות באמצעות מציאה מהירה של ברשת. אני מעריץ באופן ספציפי אקספרס. יהיה למוצר שלך ידע הוא כח לשים בתוכנה באופן זה שתוכל להפעיל את העוזרת בידי קיצורי מקשים או לחילופין דוושת רגל. מותקן כאלו שנשבעים בדוושות רגליים ובמחשבים ניידים, מיוחדים משתמשים בשולחנות עבודה ובמקשי קיצור מקשים. לא משנה במה תשתמשו, בדקו של חזק לי.

5. שלוט על הדיוק שלכם. הקלד אלא הרבה זמן ככל שתוכל לכתוב באופן ספציפי. זה יחסוך למוצר שלך זמן הגהה מאוחר 2 שנים במידה החברה שלך אינם אשר לשפץ הרבה מאוד שגיאות כתיב ודקדוק. בעל רווחים שיהיה זה לך והן כישורי איות ודקדוק מצויינים. אחרת, הקפד קוראים לי שונה יגהה את אותו תמלילך שעות הערב שתשלח את הדיאטה ללקוח.


6. האישי לאתר את אותו פורמט הלקוחות ש

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.