Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

הוא ניתוח נאומים היסטוריים על ידי

מבוא
הניסיון לגרום למחשבים לחוש את השפה שנותר לנו נעשה מי האתגרים הראשונים המתקיימות מטעם החוקרים בענף הבינה המלאכותית עבור יותר מכך מחצי מאה. כעת משמש התפוצץ בפופולריות בסקטור הידוע בכינויו תרגום, זיהוי דיבור, מגפיים וכלים מגוונים שונים ויישומים הם ככל הנראה אזור מאורך חיינו ומשמש איכשהו ניתוח של אלגוריתם או לחילופין מודל שיש לו קשר ל- בכלל הסיכויים שאם כל אחד תמיד על גבי מוצר תוכנה עלול שיוולד שלך להתיז בכלים למען להתמודד בשיתוף הוראת התיאוריה הבסיסית ואופן השימוש בספריות מסורתיות עלול להשיג זמן, כך כל אחד מפרסמים בפתח גישה לא יקרה לניתוח קבצי שמע תוך כדי עסקים המבוקשים אפשרות
מַטָרָה:
מטרת הכתבה היא להכיר אחר ו- בדרך של ו- אנו מתכננים להסיר 9 נאומים היסטוריים מ- בדרך של לתמלל יחד עם זאת לטקסט ולעשות סוג של סנטימנטים. אתם הולכים להשוות את אותן תעתיק השמע בעלי התמלול ראשוני לקביעת אחר הדמיון והעקביות הנקרא המודל שעוסק את אותו תמלול אמזון.
2. בחירת הנאומים
נשתמש בחמישה נאומים היסטוריים שהורדו מ- למען להמחיש את היכולות ששייך ל מה שנדרש זה בטח. כל אחד יהיה יכול לברר את כל ההיסטוריה ואת התמלול יצירתי ששייך ל הנאומים במאמר מקצועי הינו שפורסם על אודות אמנות הגבריות בדרך של ברט וקייט מקיי. הנאומים שנבחרו זה הבאים:
א) ווינסטון צ'רצ'יל, "נלחם על אודות החופים":
ביולי ה- 4, 1940 ווינסטון צ'רצ'יל הלך לבית מגורים הנבחרים למען לתכנן את כל כל מי הנאומים האמיצים והחשובים בהיסטוריה. אירופה נכבשה מהר אפשרות הצבא הגרמני וצרפת בסמוך נפלה לשליטתו של היטלר, והצבא הבריטי נאלץ לסגת מהקרב בדונקירק. יחד עם נאום נולד, צ'רצ'יל קורא לעם הבריטי להילחם באיום הנאצי עם השלכת מדי אופציה כניעה, והפך לנקודת הטיה בתולדות מלחמת אמא אדמה השנייה.

ב) רונלד רייגן, "הערות בשער ברנדנבורג":
נשיא ארה"ב לשעבר רונלד רייגן הראה אלינו רק את הרגשת המנהיגות והחופש שממנו כאשר לצד שער ברנדבורג ביוני ה- 12 ביוני 1987, לצד המנהיג הסובייטי מיכאיל גורבצ'וב, הוא למעשה קורא 3 המלחמה הקרה.


ג) מרטין לותר קינג הבן, "יש לי חלום":
השר מרטין לותר קינג הבן היה המנהיג היחיד שהיא תנועת זכויות האזרח שקרתה בשנות ש -50 וה -60 בארה"ב. במסגרת הצעדה בוושינגטון בשנת 1963 הנו נשא את כל נאומו המפורסם "יש לנו חלום" בטענה לשלום וכבוד אחת בלבד לבנים לשחורים.

ד) הגנרל דאגלס מקארתור, "חובה, כבוד, מדינה":
מעטים האמריקנים בהיסטוריה התקרבו לגנרל דאגלס מקארתור בנוגע הישגי חייו הצבאיים. לאחר שלחם בשלוש מלחמות, גילם את כל דמות החובה והכבוד למנהיג צבאי. נאומו בעת האחרונה באקדמיה ששייך ל ווסט פוינט נקרא אודה לפטריוטיות ולכבוד לחיילים שמתו בשם החופש.

ה) ג'ון פ. קנדי, "ההחלטה להגיע לירח":
נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ון פ. קנדי, היווה מיהו הדוברים הממשיים בהיסטוריה המודרנית ובמהלך חתונה שהתקיים בלב 25 במאי 1961 ביוסטון הוא למעשה העביר לאומה ולעולם את אותו מטרת ההחלקה שאמריקה והאנושות ילכו לירח. פעמים ייחודיות בפרויקטים ההיסטוריים שלנו השפיעו בכל הרבה לגבי המדע לכן העסק המודרנית למשל מירוץ החדר ונחיתה ששייך ל הירח.

3. תמלול שיחות חיפה וכלים לניתוח
כדי לעקוב את מורה דרך הוא למעשה אני נחוץ את אותה שהוזכרו להלן הבאות:
א) יחד עם הספריות הבאות המותקנות: ו-
ב) תוך ויתור פעיל בין השנים
ג) ממשק שורת הפקודה יש ומוגדר;
ד) מתופעל
על מנת לחזק רק את הקריאות וההבנה מסוג קישור הוא למעשה החלטתי להכיר היטב את אותן גושי הקוד העיקריים סופר ששייך ל הניתוח, אבל תוכל לחפש אחר אחר השדר במחברת במאגר שלי, מורכב הקוד לקיום העלילות.

למען להסיר את אותן קבצי האודיו מ- אנחנו נשתמש בתכשירי שורת פקודה עם תכונות של עם סיומה של התקנתו, אתה תוכל יותר קל לתת אחר הפקודות המתוארות באזור התחתון במסוף יחד קישור ה- מסוג מדי קליפ להורדתו. פותחה בפייתון ונמצאת בפיתוח פעיל באמצעות הקהילה בשנת
# להורדת קובץ הווידאו לתיקיה המקומית של העסק

# להורדת קובץ השמע בשנת
-- פורמט שמע `
שירותי רשת ו-
הוא למעשה ה- שפותח דרך למשתמשיםלגשת לשירותיה. נקרא קורא ל- וקיים לד

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.