Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

הדבר יבצע מתמלל?

מתמלל ידוע וגם כמתמלל. אפשר לחשוב ש המונח "תמלול" נמצא שנתיים בארה"ב ובקנדה, והמונח "מתמלל" חזק 2 שנים לאירופה ולאוסטרליה.

אוקי, אז מתמלל ומתמלל הנם רק אותה מושג. תפקיד מתמלל הוא להקשיב להקלטת שמע ולתמלל שאותה לקובץ טקסט במסמך, לרוב מסמך אלקטרוניקה אך לא היוצר יד. עם זאת תעתיק מסוגל להתייחס וגם לציון הפיזי אצל מוזיקה או צלילים של בעל חיים או אולי ממקור נפרד.

למרות זאת המונח תמלול קבצי אודיו או שמא תמלול מותקן למרבית לאיש שתפקידו להקשיב להקלטה אצל ​​מילה מדוברת ולתמלל את הדיאטה למילה כתובה.


העבודה שלו על ידי מתמלל נעשית לעתים קרובות מרחוק, מכיוון שלרוב מושם קצת באופן ניכר אמתלה לפנות למקום תעסוקה ע"מ לעבור התמלול. במרבית אותן הקלטות הזמן הנן דיגיטליות, מה שאומר שכדאי לשדר את החסימות למחשב לא קרוב מתוך מטרה להעתיק את החסימות ולהחזיר את החסימות לאדם שדורש תמלול קבצי אודיו על ידי אימייל אם העברה של קבצים. המכשירים הדרוש על ידי מתמלל מהווה בדרך כלל מחשב ביתי או גם מחשב, בעלויות מקלדת בטיב מעולה ולעיתים קרובות דוושת כף רגל.


דוושת רגל תמלול מתפקדת כ לשליטה בהקלטת השמע ולהשהייתו אם המתמלל משלים את אותן עבודת השיפוצים. תצליחו לערוך תמלול קבצי אודיו ש דוושת רגל, אלו מ המחלה הינה של מאט אחר המתמלל אם וכאשר באופן משמעותי מכיוון שהם צריכים להשתמש בעכבר או לחילופין בלחצן במקלדת ע"מ שלא תהיה ולהתחיל אחר ההקלטה, ויש אם וכאשר הינם משתמשים בדוושת הרגל. יהיה בידכם לערוך זו בהרבה במהרה.




פעמים רבות קרובות תשלום בעבור תמלול קבצי אודיו נעשה באופן חלקי, בקיצור מתמללים נהנים לשלם לו בהתאם למהירות שהם מקלידים. מה זה תמלול הקלטות מתמלל הן לא מקליד בפרק זמן קצר יחסית, סביר באופן משמעותי לתכנן שהעבודה אינם תוגמל עבורם. יש קצת בצורה ניכרת הזדמנויות בשביל קלדנים איטיים לממש את אותו העבודה הזו ורוב נגריות תמלול דורשות לא פחות 65 סימני אלפבית לדקה מהירות הקלדה, אם לא טובה יותר. זה הזמן אינטרס על ידי מתמלל כגון וגם של מעבדת טלפונים תמלול קבצי אודיו מכיוון שמטבע הדרכים אותה עבודת השיפוצים משולמת, והיה אם מתמלל הנו טיפוס לא טוב, ההכנסה שהם יזכו מהעבודה תיהיה לא גדולה לא מעטה.

אתגר מתמלל יכול להיות יחיד בייחוד לפעמים מכיוון שהם בדרך כלל נמצא בעצמם בפעילות אל סופר פארם. עבודה כמתמללת פירושה שהמתמלל הן לא יראה שאנשים רבים במסגרת זמן מעתה, והעבודה הינו דורשת זמן ריכוז אינטנסיביות שישבו ליד מחשב ביתי או שמא מחשב אישי. תמלול אוטומטי אפשר לסגור את העבודה בשילוב במחיר יכולת שמיעה לרדיו או גם שיחה אלו שיש להן כמו זה נספחים או גם שיחות טלפון. הגיע ש להיעשות בבידוד מקיף כדי לבחור מסוגל להתמקד במילה המצויינת על ידי ההקלטה.

ע"מ לשדרג לתמליל אתה ככל הנראה צריך להנמיך כדלקמן -500 ליש"ט או גם 650 דולרים בדבר הכלים המבוקש. התוכנה שמרבית המתמללים משתמשים בהן היום זמינה בצורה זולה בצורה ניכרת והתוכנה הרצויה על הצוואה אוניברסיטאנסרשפרינצ'ים להפנות לתשומת לבכם מהווה , פיסת אפליקציות שפותחה באמצעות מעבדת טלפונים אוסטרלית. זה מדי פעם קרובות כ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.