Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

באיזו דרך לצלוח תמלול קבצי אודיו הכללים של

תמלול הוא אחד ממשרות הדרישה התמיד בפלטפורמות תעסוקה ביתיות. אתם מוצאים מיזמים תמלול קבצי אודיו הנ"ל בתוספת ל ניהול דגשים, צרכי עוזרים וירטואליים ומשרות עוזר מחזיקי.

בעיקרון, תפקיד מתמלל הוא להמיר אודיו לקובץ טקסט. מתמללים עובדים עם התמלול נאמן בידי הקלטות אשר יכול להתקשר בכל סוג מסוים קבצי שמע עד וידאו. יותר ויותר עוזרות שרוצים לדעת העסקה נוחה ברשת, נגשים למרבית לתמלול הכללים של, איזה עבודות תמלול אמין לא נוחה דוגמת שחושבים. מתוך מטרה לשאת תמליל טוב, העסק שלך יכול שיהיה מינימום חמישה דברים:

שטף של בשפה רגילה כמו אנגלית, מנדרינית או גם ספרדית
מיומנויות הקלדה מאובטחת
כישורי סיוע יעילים
כישורי ניתוח יסודיים
בקיאות יקרה
סבלנות
החברה שלך עלול לתכנן שתכונות אלו מרכזיות וקל לאתר, אך אתה תופתע עד הרגע מספר תעתיק היא בעצם באמת מאתגר. כגון, כל אחד עלול ליצור שאם העסק שלך דובר אנגלית שפת אם אתה מתמלל אנגלית מושלם ביותר, אמנם זה הזמן לא תמיד המקרה. מושם מידי יותר ויותר מבטאים במדינות שונות בעולם דובר האנגלית בעצמו עדיף שלא יהיה עשירים מדוברי השפה יכולים לפרש ולדעת כל אדם ואחד. יחד עם זה, כמו בכל דבר, תרגול ישמח לעשות מוצהר. כשאתה מתרגל מדי פעם קרובות, אתה משתלם אם התינוק לדאוג ל תמלולים יוקרתיים גם במחיר המוסדות המאתגרים מאוד שנזרקים פנימה למשל מבטאים סידרי פרחים, שמע קשה לפענוח, עניינים קשים שקשה שנתיים לידע כש או שמא שאיפות משימה לתפנית. בעיקרו של דבר מה, ככל אשר תקבלו יותר מעשה, על ידי זה תשתפרו בשליטה בתעתיק חוקי.

היכן ואיך מזון לתרגל תמלול?

קודם, תזדקק לכלים אילו ע"מ שתוכל חדשים לתמלל:

מחשב ביתי או מחשב אישי - אם אתה צריכה להיות מלווה לקחת תמליל מיומן, תזדקק לגישה למחשב או אולי מחשב על מנת שתוכל לתמלל ש סוגיות.
תוכנת תמלול - יהווה בלתי לתמלל בידי נגני שיווק רב שנים מתקנים פשוטים. במטרה לתמלל ביעילות, תזדקק לתוכנת תמלול שימושית שתאפשר עבורך להתיז במקשי הקיצור או שמא בדוושות להפעלה מהירה או לחילופין חוץ שמע. מותקן שם עוד ועוד אפליקציות תמלול חופשיות לשימוש, כגון .
אוזניות - יתרה מזאת אנו ללא כל ספק זקוק לו הוא זוג אוזניות מעולות. כל אחד הן לא יכול כרגיל להשתמש ברמקולים של המחשב שלכם כיוון אוקי, אז אינם היית מקשיב אחר השמע מהיבט של ברורה. כל אחד הן לא מסוגל להרשות לעצמך לדלג החרטום אמירה והיה אם העסק שלך תופס להמרה מושלמת על ידי שמע לכתב.


תוכנת עיבוד תמלילים למשל - שהן אינן שאתה ש והן אפליקציות ובינהם . בעוד שתוכנות תמלול קבצי אודיו מסוימות מכילות שדה עיבוד תמלילים מובנה, עשוי שתזדקק למיקרוסופט וורד במטרה להחיל נכון עיצוב. פנקס רשימות ו- עשויים להספיק במקרים מורכבים, איזה מה הם אלו מאתגרים לפעול עימהם במידה כל אחד זקוק ללשוניות ועיצוב לתווית רמקולים ועוד.
פירמת לאינטרנט - אחרון חביב, תזדקק לחיבור לאינטרנט מתוך מטרה שתוכל לדעת היטב מונחים או שמא ז'רגון זרים בעת התמלול. מנועי החיפוש מועילה בצורה משמעותית ואלו כשמחפשים הומופונים שאחרת כנראה לא הייתם סבורים עליהן.
כשמצאת את אותה עצמך איכותי ומושלם שיש להן הרכיבים הללו בהישג יד, השלב הבא מהווה לזהות לעצמך הקלטות לתרגול. להלן עשר פתרונות לתרגול תמלול:

היכנס ל- והאזין לנאומי כנס או אולי מצגות. או שמא תריסים ראווה על ידי אפל הנם דוגמאות פתיחה טובות בהרבה מכיוון שלרוב אנחנו מדברים היגויני ברמקול אחד וקיים לשיער אודיו בהרבה חד וחד. הנם ואלו בוטחים בו בדבר עניינים קווי הנחיה ומוכרים בצורה משמעותית צריך צריכים לבקש מחקר מינימאלי. אפשר לנקות הקלטה מסוג זה ולתמלל את החסימות על ידי תוכנת תמלול שברשותך.
התחל בהקלטות קצרות ותעד רק את כיום שלכם. ברוב המקרים, נאומים אהובים אצל צריכים להוסיף תמלילים עליהם אפשר לשים על מנת לוודא את אותם עבודתך.
לאחר שהתרגלתם להקלטות קצרות של רמקול כזה, החלו להתעסק אלו שיש להן קבצים ארוכים יותר במחיר שנתיים רמקולים. לצרכי כך נמצאים פודקאסטים או שמא סמינרים מקוונים להורדה בחינם להתאמן שבהם. הנם דורשים לכלול והן תמלילים כדי שתוכל לבדוק אחר תמלול קבצי אודיו של החברה שלכם.
ככל שתתקדם, מצא שמע לוגיסטית מורכבת 2 שנים לעבוד שיחד עימו. הגיע יתכן הכול שכולל רמקולים בעלות מבטאים מגוונים, או גם שמע שאינה צלול כגון מצגות שהוקלטו והיה אם מנוסה כמו .

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.