Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

באיזה אופן לתמלל שיר: 7 קישורים וטריקים שחובה להבין

או גם העסק שלך דורש ולהיות באמת מה מתפעל בשירים שאנחנו שומע, חיוני במקצת שיטות יכולת יעילות למעלה מתמלול.

לקבל כעת את אותם הסביבה לתמליל שיר, להתחיל לעסוק לגבי המגרשים והמקצבים שמנגנים דרך ממחיר השוק חומרי וכיצד אנו משתלבים זה דרך חזקה כן להשאיר רק את המקצועיות המוסיקלית של החברה שלכם ואת כישורי השמע של החברה יאללה.

תמלול שיר באוזן יהיה יכול להיראות כמו למשל תהליך מוחץ בהתחלה! כלל הגיטריסטים אינה מתקשרים לתופעה במידה שיטתי. מזמן לזמן קרובות, אנחנו מוצאים ריף אקראי או מלקקים בשיר ופשוט מנסים ללמוד אותם ראשית. בכלל, נקיטת גישה מובנית הרבה יותר מקלה בנושא ההעברה לחלוטין.


להלן 7 טיפים וטריקים הכרחיים שיעזרו לנו לתמלל:

1. אביזרים
חדישות טובות: באמת אין כל על ידי זה הרבה העובדות מתחיל מומלץ כדי לתמלל שיר, חוץ האוזניים שלך!

התקליטור המכיל את אותו השיר משמש למרבית החלטה הכי טובה לתמלול אשר ממנו. פורמטים הנקרא קבצי נעמות אמורים להקריב רק את יופי השמע כדי לצמצם את אותה רווח הקובץ, על ידי זה שאם העסק שלך משתמש בקובץ ברר שעינינו בגרסה מצויינים - או גם אנו עשוי להקשות אודות שבו אנו עובדים של העסק שלכם ממה ששייך ל צריכה להיות!

איך אנחנו כן צריך הינו נגן שיווק הנותן לך לגלוש בכל אזור בשיר שאנחנו דורש. יש הרבה נוסף על כך תוכניות תמלול שירים ותק שיכולות לקרות בחירה מוצלחת. לחלוטין הפקטורים קצת חשובים, אפילו נו אז אתה מתמלל שיר עם עשר רצועות סימולטניות, נוני תכונות דומות (כמו באמצעות לכלול סימניות לחלקים מהמסלול) רמות לקרות יספיק נוחותה של ולהאיץ את אותם תהליך התמלול.

לְתַעֲתֵק! הנוכחית אחת התוכניות הכדאיות יותר מכך לתופעה. הוא נמוך די, כולל את אותה התכונות הבסיסיות הדרושות ופריסה בינונית לגישה לתכונות מסוג זה.

תעוזה הנוכחית או שלא החלטה החופשית מקסימאלית. זאת לא תוכנת תמלול פרטית, אולם אתה תוכל להוסיף סימניות למקטעים ולשנות את אותן הקצב ללא להחליף את אותן המגרש. הפריסה בזול קלוש קטנה יותר, מכיוון שהיא אמורה באופן מעשי להקלטה ולעריכה, ובלתי לתמלול.

לְתַעֲתֵק! הזאת תוכנת תמלול מקובלת

זו גם תוכנת שמע לא מעטה שיכולה לקרני לתמלול

2. תופים
תמלול החלק הבכור מטעם התוף יכול לעשות למעלה יתאפשר לכם להתמודד יחד עם שירים. כללי תמלול נחוץ לתמלל בעיקר כל מילוי; בעיקרם ליטול את אותה דפוסי המלכוד והתופים הבסיסיים עשוי להספיק. תמלול התוף עוזר שלד לתעתיק שאר החלקים של השיר.

עדכון החלקים של התוף הבסיסיים הזו אף ממש לא תהליך מסובך באופן ספציפי, מכיוון שאתה חיוני בעיקרם להמצא כשיר לדעת בין סרטים שכבר נעשו הנקרא תופים שנעשה בהם שימוש זה יחד עם זאת. אם כל אחד זקוק לעזרה ללמוד יחד עם זאת, עיין במבוא שלנו לצלילי מערכת מיגון התופים.

3. קבל את כל הפתרון
המלצות לתעתיק מוסיקה: מצא אחר המפתח!
לחלוטין המוזיקאים נוטים לשכוח לקבל את אותן המפתח הנקרא השיר עבור שמתעתקים את הדירה. נקרא אינם שנרצה לתופים, אבל ידיעת עצמאי השיר מאפשרת להקל בדבר התמלול שהיא ממחיר השוק החלקים האחרים.

הרי דרך פשוטה להזמנת המפתח: קל מאוד השמיעו מדי תו אל מעבר השיר או שתמצאו את זה הריאלי בעיקר הצלחת לצמרת המסלול. הנו יהווה הפתרון הנקרא השיר!

ניתן למצוא השיטות חלופיות אחרות - כמו למשל, גיטריסט יהיה יכול לגלות את כל הבסיס ששייך ל ריף גיטרה מסוים בלעדי שיוכל לזהות רק את התווים הספציפיים תיכף, ולהשתמש בזה בכדי לדעת בוודאות את הפתרון הטוב ביותר באופן ישיר מכיוון שברוב המקרים ריף גיטרה בולט יהיה באותו אינדיבידואלי כמו למשל השיר.

לא משנה מה הטכניקה אנו מעדיף לבקש את אותן המוצא הנקרא שיר, ודא שאנחנו אדם אותם. ידיעת הפתרון המומלץ תקל מרב היתר שיבוא אחר בדרך זו.

4. כלי קצב
החלק אחריו מטעם השיר שעליך לתמלל נולד תכשירי הקצב. ברוב להקות הרוק והמטאל, אזור הקצב הינו בדרך כלל גיטרת הבס והקצב. בתופעות קשים, תהיינה כמו כן עבודת קלידים או פסנתר קיימות בקטגוריה זאת. חלקיו של הקצב מטעם קטעי הפסוק והמקהלה הם ככל הנראה המקוריים מתחיל מתמלל. ברוב המקרים, גורמים האחרים יעשו שימוש בחלקי קצב זהים או אולי דומים על פי רוב.

חלוקת השיר לקטעיו חוסכת פעילות גדול מאוד.

בשירים אנשים רבים יש עלינ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.