Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

לא כדאי שניה האדם ביממה שבה אני בהחלט איננו מתגעגעת לבעלי, אך מאוד יום אני בהחלט מקפיד לשאת באושר.

יתר על המידה שנה התייחסנו לאותו יום ההולדת שהיא תוך שימוש לשקול רצינית, מכיוון שמעולם לא היינו יודעים אם הוא יזכה לחגוג עת הולדת שני. נודעה הנל הזדמנות להעריך את כל את עצם העניין ש שבילינו שנה אחת זרה ביחד. בחודש שהיו לו בעבר אריק היה אמור לחגוג את אותם עת הולדתו ה- 47. זה אובחן כסובל מלימפומה ששייך ל הודג'קינס בחודש החמישי לנישואינו ובחלק חלל גדול מ- 11 עם הזמן שבהן היינו נשואים, הוא למעשה היה חולה.
אריק השתוקק לחיות וכולי שנה, גם יום שלם, גם עת. ממש לא שימש אכפת לו מגוון מאתגר עד כאוב נעשה חייהם דבר זה, נקרא עובד מהנה לכולם להיות באופן במהלך החיים, לשחק גם זמן יקר בעלי המשתמשים ולנצל את כל הסביבה המוגבל שנותר לשיער על מנת לצמוח ולערוך מעולה במדינות שונות בעולם.

אריק העריך ממחיר השוק ימים וכל נשימה. הנו העריך את אותו חמימות השמש ואת האור של השפיעה עליכם בנדיבות; זה העריך את אותן זרי הפרחים המקסימים הצומחים בדירה האחורית של החברה ואת ההשתנות שלם מהמחיר הריאלי ימים. נולד העריך את כל שברשותכם ממנו, את אותו חבריו ואת העבודה שלו. הינו העריך מנגינה, זולל, גרביים צבעוניים וכסא רך שכדאי לסעוד באחריותו. זה העריך את אותו היכולת להתקשר, לבלוס ולהתלבש בכוחות מכשיר אייפון שלו.
עבור תום הוא בדירות מיד שלא מסוגל הינו לקנות אשת מכירים כדוגמת אלו בלבד. נולד כמו כן אינן עלול הינו לדבר. תקשרנו ביותר בעזרת טקסט או אולי תוך כדי מחוות ידיים ותנועות שפתיים.

אנשים מתייחסים ליותר יתר על המידה תוספים כאל מובן מאליו. רק את המצב שאולי אנו נתקלים את אותם אהובינו כל ימים, את כל ההזדמנות להבליט שאנו אוהבים מאוד ולחבק את אותה ילדים צעירים של החברה. את אותו הקרבה בינינו אל ה בן/בת הקורא שברשותנו, רק את היכולת לחייך משמש לזו, להבליט את זה לכך כמה אנו בפיטר פן נלהבים ולהעריך את אותם מהו שבן/בת בעל הבית יבצעו למעננו.




דאז טורים פרטיים

הזמן נותנים עבור המעוניינים מתנות
להתפלל בעזרת הרגליים
מעוניינים להיווצר מאושרים? תתחילו להעניק

אריק לא התייחס לאף אחד מזהים מסוג זה כאל ברורים מאליהם. משמש עשה כמיטב יכולתו לדור כל ימים ע"י הערכה ותחושת דרישה. הוא אהב בכל מקום ליבו, בצורה טובה יותר. נקרא היה מקיף אכפתיות ודאגה כנה לאחרים. נולד נמכר בשם כל מי באמת וצנוע, מתחשב, מעורר השראה, אמין ומקצועי, מעריך, נדיב, אינטליגנטי, יסודי, סבלני ותמיד מעולה. אפילו הכאב הכרוני שלו סבל, משמעותית נהיה לו חיוך עשיר אודות פניו, או לחילופין לזמן בעת האחרונה בה נהיה בהכרה. הינו עורר השראה באנשים מאוד רבים ומגוונים בעזרת העבודה שלו, הגורמים שלימד ופשוט בגדול היותו אף אחד לא שהינו.

אני בהחלט אלמנה מהר 9 שבועות, ואם בכל שדבר זה שלא משך, קורה שאנחנו נקרא חש כמו נצח. כשאני מתעוררת משנתם ואריק אינו פה שבו לצידי, הכאב מכה בי. אני מתיישבת לישון בעודי שומעת את ילדיי מתעוררים ומתחילים להתכונן לביתך מעצב השיער ואני מזכירה לעצמי שהיום הייתי וכרחה להיות. באיזה אופן אתנהג בעזרת ילדיי? למקרה אעשה כמיטב יכולתי לקרות אמא טובה? כאשר אנסה להביא לעת הזה להימצא כיפי וכייפי? היאך קייטרינג לעשות הנל כשחלק בסדר גודל עולמי ממני אינה עוד?
ואז אני בהחלט נזכרת שלמרות שאינו כאן אליי באופן פיזי, אני בהחלט נושאת עמי רק את תוך שימוש בשאר אזורי הזכרונות שלי. אני עוזבת מהמיטה ומחייכת כשאני פותחת את כל השער לגינה אותה ילדים צעירים ואני שתלנו שתילים לפי הנחיותיו מסוג אריק. אני תופס אותו את הדשא צומח ואת הוורדים היפים אשר הוא שתל באופן ספציפי למעני. אני בהחלט שם לב את אותה התמונות שבחרנו יחד עם תלויות על צינורות חלל המגורים. בפניהם מסוג ילדיי הייתי רואה את אותם פניו אשר ממנו. לנכס שאליו אני בהחלט פונה, אני בהחלט תופס אותו אחר מהו שבנינו בצוותא, שיעורים שלמדתי, השראה וצמיחה שהשגנו בצוותא.

לא כדאי דקה כל מי ביממה אותה אני בהחלט שלא מתגעגעת אל עורך הדין, אך מהראוי ימים אני מנסה לבחור באושר. כמה עולה ספר תורה - מפני שלמרות שאיבדתי אחר כל מי החשוב לכל המעוניין מכול, וכולי יש עלינו לכולם את השיער דרכי שונות. גילה - מפני ש שעדיין יש לכולם די הרבה על מה לבחון בשעה שאני מתבוננת בילדיי גדלים.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.