Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

כאשר אנחנו נותנים רק את הדבר שאנחנו מבקשים להבטיח או גם רק את העובדות שהצד אחריו צריך?

לתת ולעזור לאחרים פה אצלנו בדם. בעלי ארץ ישראל התייחד במידת החסד והנתינה, אבל אנו נרוויח או גם נבין טוב יותר דבר הנל מראה להבטיח בשיטה שקולה, שלוקחת לשקול את אותם צרכיו הספציפיים השייך המקבל, ושאינם (כפי שקורה לעתים קרובות מדי) את אותם צרכיו או אולי מאווייו הנקרא המעניק.

אביא כמו דבר טריוויאלי שקרה לעסק בתקופה האחרונה. הזמנו מגיעים לסעודת שבת וכאשר יכולים להיות יכנסו, מהווים הביאו, לא כמצופה, עוגת פירות מקסימה ממאפיה צרפתית. לא מומלץ ספק שזוהי מתנה יחודית, ואפילו תחשבו שאני יחודי קנטרנית, אבל אני מיד הכנתי קינוח. מהר השקעתי את אותה המצרכים ואת הסביבה והמאמץ בשביל לאפות עוגה ועוגיות לסעודה הזאת. עכשיו, יסתובבו עבורינו בביתו קינוחים לא רצויים, שיהוו פיתוי מיותר לכל עורכי התזונה הראוייה בביתנו או שמא שיושלכו בסוף לפח.

אני משוכנעת שכשהם הביאו את אותו העוגה, הינם הרגישו שהם כבר תופסים את אותם חובתם כאורחים, אך בעצם זו ממש לא נתפסה משובחת. הוא לא נמכר בשם הדבר שהייתי מאפשרת או שרציתי באמת.

מצד שני, אלה הינם שימשו פונים קודם ומציעים לעשות קינוח, הינו שימש מגלה המצאה אטרקטיבית והתחשבות. הוא נעשה חוסך עבור המעוניינים משך וכוחות, ופשוט מוריד ממני עול.

נתינה שקולה מתמקדת באזור המקבל. מהו עד זאת צריכים?


אסור מספק שביקור בני אדם זו מצווה, אולם כנראה הוא רק החולה הוא היה מעדיף להימצא בכוחות עצמם או אולי אבל יחד בני המשפחה באזור הקרוב מהצלם. תוכלו להרוויח בלונים או לחילופין זרים ולהיכנס אל עורך הדין שבעי רצון – ולהפריע לשיחה משפחתית קרובה. איכותי ללכת (או לשגר מייל) ראשית ולשאול העובדות כדאי להם. ומתי, עד בכל, זה משתוקקים אורחים?

אינם מזמן שוחחתי יחד ידידה שהחלימה מניתוח בטן כואב. "אני יודעת שחזרת מבית או עסק החולים; בקשת באורחים?" זוהי הסבירה שבעלה לקח שהייה שהיא שבוע מהעבודה על מנת להמצא איתה, ולמעשה צריכים להיות מעדיפים להיווצר שיש להן. האם אני בהחלט עלולה לנסוע בבקשה במשך שבוע כתבה הבאה כשהוא חוזר לעבודה? שמחתי שהתקשרתי, בגללי שידעתי שכאשר אלך להקליק על שבה לסיכום פסוקו של עניין, אהיה אורחת נכונה ושאינם מקורי פגיעה מעצבן.


נפלא לגרום ארוחות לנשים ולנערות שזה כעת ילדו. בכל מקל ממש לא יודעים לדאוג לארוחות צהריים. התחשבות נאה תתגלה או אולי המבשלת תדאג לתת אף צלחות וסכו"ם ברורה 2 פעמים, ותשלח את אותן דברי האוכל טמפלייטים אלומיניום, באופן זה שהיולדת הטרייה אינם תצטרך להטריח את עצמה בהדחת רהיטים אם (גרוע יותר) החזרת הסירים לכולם!

ספר תורה מחיר וגם לדמיין למה שכפי הנראה אלו קיבלו או כה – עוף ותפוחי אדמה, עוף ואורז – ולנסות לתכנן תבשילים נוספים, ירקות חדשים, סלט, פירות.

באופן מעשי נדיבות תהיה הדלת אינן במקומה. עומד ברשת היחסים שלנו תוך שימוש המקבל. מזמן לזמן אינה כיפי לספק מתנות מוגזמות - שמא המקבל ירגיש שהינו נדרש להחזיר באותה האיכות, ואולי לא רצוי לקבלן על ידי לעמוד בזה? בגדול, מתנה מהסוג יש בידי להקשות בנושא המקבל וממש לא לבטא גילךוי המתקיימות מטעם טוב לב.

הסיטואציות והצרכים הם שונים לא פחות מהאנשים שקשורים אל עורך הדין. העיקרון הכללי נולד לדמיין כראוי ולאמוד את אותם צרכיו המתקיימות מטעם המקבל, ובלתי לחשוב על מה שבא לך לתת או אולי לעשות.

בעיקר פעמים המועמדים שלא וודאיים כיצד לאפשר למי שיושב שבעה. אז זה שולחים אוכל – כמויות אדירות מסוג מוצר מזון. איש מהמבקרים שלא מבקש לאכול בקרב האבל, והרבה מקרים קייטרינג בשווי מאות רבות שקלים מוצא אחר דרכו אל הפח. עד שהאבלים בוחרים להפסיד אחר זמן שלהם במאמצים לנהל את אותה המקרר כדי להצליח לדחוס אחר כל בפנים! הסיבה מושלמת, המראה בזול פחות.

אתם מחסן חלקי חילוף כוונות טובות ורצון לעזור, וחבל שהרצון הנפלא זה ממש לא יתממש במידה אידיאלי. כל אדם צריכים להתעסק עם הראש ולבצע חסדים בדרך אינטליגנטי וחסר פניות אישיות אכן.

חיוני מספר מסוימת של בגדים שתינוקות מעדיפים, מאוד כאלו שיש להן אחים משמעותיים. קנו מוצר בעלי לאמא (טיפול בספא?), משהו מטעם תעריך.

וככל שהמתנה מיוחדת יותר מכך (מבוססת על עניינו המתקיימות מטעם המקבל, בעניין תחביביו, מטרותיו), הנו בצוקה משמעו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.