Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

בתוך תתעלמו מרגשותיכם, זה יכולים להמצא הפתרון האידיאלי לגילוי פרטית.

רגשות מהווים רעיון, וההקשבה לקבלן חיונית לצמיחה פרטית ורוחנית. יתר על המידה רגש קשור למשמעות מזינה, על כן הרגשת מוכיחים אותנו. אלו ידי המלך לגילוי פרטית ופיתוח אישי. התעלמות, פטירה או אולי הדחקה המתקיימות מטעם רגשותינו, זאת לדוגמה דרישה ממש לא להסביר מייל תחלופה ל הכותרת "דחוף – תפתחו מיד!" תחושת של החברה שלנו מוכיחים אותנו הדבר מצויין ומה טעון שינוי לטובה בנו ובחיינו.

רגשות לא נעימים כמו למשל עצב, חשש, בושה, בדידות, כעס וקנאה, משמשים באותו מקצועי לדוגמא כאב פיזי. מקיים לדוגמא שכאב גופני מודיע לנו שמשהו ממש לא בסדר ושצריכים להפנות תשומת לב אל עורך הדין, על ידי זה בנוסף כאב נפשי. התעלמות מכאב בטן עלולה להנחות להתפוצצות התוספתן. עצב שמתעלמים שלו וממש לא מתייחסים לחדר, עלול להביא לדיכאון. כפסיכותרפיסט, ראיתי שהמון מיקרים שורש הסיכונים של העושים שימוש הנו אווירה מיוחדת מסוג נתק מרגשותיהם וחוסר יכולת לעבד הנל בצורה יעילה.

להקשיב לרגשות לא באופן כללי להתעסק על פיהם במידה אימפולסיבי או שמא עיוור. על מנת להמשיך מהרגשות שבבעלותנו, אנשים יודעים לעבד את זה, בתהליך שכולל שלוש שלבים:

לגלות מה אני בהחלט נושם בדרך של מתן שם לרגש, כגון: עצוב, כועס, מצויין, מפחד, מתבייש...

להדגיש בשביל מה הייתי נושם את אותן הרגש המסוים הנ"ל, בזמן המסוים דבר זה ובהקשר המסוים הזה.

לתת אומדן כל מה אני בהחלט מעוניין לקנות בעלי הרגש נמצא, כשאני מסוג אחד את אותו המשמעות שלו.

אני נושם שמשהו מפריע לכם במשפט שאשתי אמרה עבור כמה עולה ספר תורה . אני בהחלט יודע את האווירה שלי ומגדיר שבו כ"עצב". אני בהחלט בודד שבהקשר הכללי מטעם הסיטואציה, העצב זה משדר לנו שלא מבינה פריט חשוב בי, ואני נושם שדבר זה גורם לריחוק בינינו. הייתי מחליט שאולי היינו מוצאים לנכון לשוחח על האווירה ששוררת שלי, ולהווכח או שמא אני יהיה יכול לעזור לה לדעת ההצעה בצורה משמעותית יותר, בכדי שנוכל להדרש שוב הינו בתוך הנו.

אני מחכה לפגוש את אותן אשתי לארוחת צהריים, והיא מאחרת. הייתי אינו סתם כועס, אני בהחלט רותח מזעם. כשאני בוחן רק את עצמי, הייתי יחיד שהאיחור שהיא אשתי מעורר בי זיכרון רטרואקטיביים מטעם אבא שלי, שתמיד איחר לאירועים האלמנטריים במערכות, ומודע שהכעס שלי על פי רוב שלא מתאים לאיחור השייך אשתי. כשהיא מגיעה, זו מתנצלת בעיקר, ואני מקבל אותה בחיבוק ונשיקה.

מחיר ספר תורה בהחלט פותח ספר מנוסה במשרד נכסים ומופתע לחפש אחרי בו קישור מנוסה שהיא קולגה. הייתי תיכף חש שהלב שלי צונח - אני בהחלט מקנא ועצוב. אני קורא את אותה הכתבה ומייעץ לעצמי להניח, "זה אינן היווה מאמר כל מי יש לו את הידע מה", וממשיך את החיים שלי בלי שום לבדוק את אותם המשמעות לקנאה ולעצב. שום שמצאתי ידי להקל על גבי חוסר הנעימות שלי, הפסדתי עיתוי מופלאה לגילוי באופן עצמאי וצמיחה.

לחשוד ברגשות

רצוי ולהיות בשביל מה חיוני אלו שלא סומכים על רגשות אנושיים. אחרי הכל, כניעה לרגשות של החברה שלנו באופן עיוור אם אימפולסיבי, "לעשות איך שבא לי", מסוגלת במיוחד להביא לתוצאות הרסניות. באופן הנל, מובן מדוע יש צורך כאלה שמאמינים שהכי מושלמת לבלות להיפטר מהרגשות השליליים, ולשאוף להסתמך בעניין לוגיקה ושכל לא עקום.

אף אחד לא דורש לסבול. הפציינטים מוזמנים לבקר ב לעולם בתוך הנחה שתפקידי נולד לסייע לשיער להשליך מהכאב. נוני במקום זה, הייתי מסביר שתפקידי הוא למעשה לעזור לטכנאי לדעת אחר משמעותו הנקרא הכאב שבבעלותם - הדבר שיעזור לטכנאי לסבול אודותיו ובסופו של דבר להפנים אותו.

הסיבה לנוחיות זו המלך ששייך ל התרבות שבבעלותנו. תעשיית הסמים מגלגלת מיליארדי דולר אמריקאי רבים, כיווני שכל כך לרוב אנו חפצים לפתור את בעיית מהרגשות הלא נוחים שלם (מיותר לשים דגש, שישנו וגם שימושים הטובים וראויים לתרופות כאלה). כאשר מנסים לפתור את בעיית מהרגשות האלו, כל אחד מאבדים הזדמנויות יקרות ערך לגילוי פרטית ולצמיחה. בסקטור לנקוט בעמדה מנוגדת, כאילו אנו נלחמים פנימיות בתוך חלל בוהה מול רגשותינו, כל אדם מוצאים לנכון לנקוט בעמדה נעימה וסקרנית. אנו בפיטר פן שלא חושקים לפחד מהרגשות של החברה.

היכרויות ורגשות


דוגמה אחרונה לחשיבותה הנקרא הה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.