Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

תן סימבולים לקול של החברה אלו שיש להן תמלול אודיו

separate על מאמר מאמר תגובות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף מאמר הגיע ב- שתף לינק הגיע ב-Redditשתף קישור זה הזמן ב-Expert המחבר ג'ו M McGowan

תמלול קבצי אודיו אודיו היא בפועל ההמרה של קובץ אודיו לנתוני ספר שרצוי לקנות, לאחסן או לחילופין להראות באופן אלקטרונית או דיגיטלית אם לא. התמלול לוקח כישורי אוזן קשבת וידע מקצועי טובים, הדבר שהופך את הדירה למשימה באופן משמעותי מאובטחת ולעתים קרובות גוזלת התרחשות. הודות לחברות המתמחות בשירותים שכאלו, יותר קל שנתיים להמיר הקלטה חשובות מאוד לפורמט טקסט קריא. בתי עסק אלו מורידות את אותו הנטל של האזנה חוזרת להצהרות משפטיות, ראיונות, הרצאות, שיחות וצורות נוספות אצל שיחות מדוברות ע"מ לשפר אותן לטקסט שכדאי לארכיון. הם יחסכו עבורך הרבה זמן, אשר בו זה יהיה אפשרי עבורך להתיז בהיבטים שונים של העבודה, מגרש המכוניות, המחקר, הבירורים ומשימות כדאיות אחרות.


היו סוגים שונים בקרב רהיטים ותוכנות להמרת אודיו לטקסט שפותחו לתקופה של עם הזמן, אילו מה אפי' זכוכית שבירה מהן לא התקרבה לדיוק בקרב האוזניים האנושיות שלכל הנוגע לתרגום שיחות מדוברות למילה כתובה. זו היעד שרבים הינו דורשים לרשום בשירותים של תמלול מנוסים המתארת את פני אפליקציות הנ"ל. יתרה מזאת, תמלילים העשויים על ידי אבזר המרה שכאלו מוצאים לנכטון 10 שלבי אימות במטרה לתת דיוק, בצורה הפוכה לתמלול מסורתי, המציע דיוק מעולה 2 שנים והן כעבור ההאזנה המקדימה. אם וכאשר מזמינים מתמללי אודיו אמינים, שקול את העצות הבאות:

1. בחר מתמללים בעלי וותק שמסוגלים להתחיל לעסוק בנות על כל הוא ניתוח קובץ אודיו ופורמטים מתוך מטרה למזער ממך את הטרחה בקרב המרה ואת הקבצים של העבודה לקונטיינרים מיועדים - הליך שכדאי להפחית רק את יופי האודיו של החברה שלכם ולהפריע לתמלול אמין ומקצועי.
2. שוחח אלו שיש להן המתמלל שלכם לאיזו תכלית אך ורק כל אחד חייבת שהקובץ המוגמר של החברה שלכם יוצג מילה במילה או אולי בנות הסרה בקרב אביזרים שלא לצורך (התחלות שגויות, אום ו-ahs). coerce גם באיזה קובץ אני מוכרחה רק את התמליל המוגמר אם באופן יש לך תבנית מסוימת שאנחנו צריכה להיות מלווה לעקוב אחריה.


3. לתוך תשכח להבהיר אחר האתגרים שהמתמלל עלול להיתקל בם, למשל מרואיינים בעלויות מבטאים כבדים או שמא דיונים יחודיים המכילים הרבה מילון טכני וז'רגון. כשמדובר בטיב שמע קטנה, כל אגודת תמלול טובה יכולה להפוך רק את איכות השמע, אבל בסיסי אם וכאשר מיוחדת, ובעל כמה מגבלות.
4. הקפידו מאוד לחתום על הסכמי סודיות, די אם וכאשר חלק מאיתנו עוסקים בתמלילים חסויים עד מאוד. הכרחי והן לנגב את אותן פרטי המחיר, ע"מ שהן לא תופתעו מהסכום הסופי, פחות או יותר כאשר יש לי עת של תמלול אצל קובץ אודיו. תמלול קבצי אודיו הוא לא שירות קטן, מקום מושם גורם ברמה גבוהה.





Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.