Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

תוכנית התמלול בקרב Typewell: עזרה מקצועי וחסכוני ללקוחות במחיר מוגבלויות

המלץ הכול על מאמר עמוד הערות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה הזמן בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-Deliciousשתף קישור זה הזמן ב-Diggשתף קישור הגיע אודות Redditשתף לינק זה אודות PinterestExpert מחבר Sunil Kumar Pandey
Typewell Transcribing Program הוא תוכנית מוגדרת שיוצרת לצרכנים בנות קשיי יכולת שמיעה להשתתף בתקשורת מילולית דוגמת הרצאות או שמא פגישות. היא בעצם ירצה לעשות הינו דרך מתמללים מנוסים, שבעזרת קיצורים מעניינים הניתנים בתוכנית, מקלידים מיד את אותה הנאום, 'משמעות למשמעות', הכול על מסך מחשב ביתי המשודר עפ"י רוב זריזה למחשב שונה עליו קורא אותו המוטב שמתאים. תמלול אנגלית אכן. אם וכאשר המוטב מוכרחה לבדוק שאלה אם לעורר הערה, היא יבצע זאת באמצעות הקלדתה במחשב שלו. זה יועבר מיידית למחשב המתמלל שישמיע את הפעילות.


מלבד התקשורת בזמן בצורה נכונה, התוכנית ואלה מאפשרת למתמלל להותיר תלונות מסובכות כעבור ההרצאה או לחילופין הפגישה, שיכולים לחמה את כל המוטב אשר מיועד, ואחרים, לתיעוד אם ללימוד.


אלו הנם המתמללים?

מתמללים הנם אנשים שהוסמכו על ידי החברה ככשירים להפעיל את אותה תוכנית תמלול קבצי אודיו אצל Typewell לאחר כ-40 עת בקרב הכשרה ייעודית. למעט הדרכת הפעלת התוכנית, מתמללים עוברים תהליך בהכשרתם ואלו על מה להקליט 'משמעות למשמעות', מדוע למצוא מנקודת מבט ארגונומית וכיצד להשמיע אחר השאלות אם ההערות בידי המוטבים. בנוסף, אפשר לחומרי הדברה אלו גם רעיון על מוגבלות האזנה ועוד ועוד ואתיקה על ידי מוגבלות.

מה הוא תעתיק ' תמלול חדשות '?

תמלול משמעות לתמלול, המועדף אודות פני תמלול קבצי אודיו מילולי ב-Typewell Transcribing Program, הנו החזות דחוסה בידי תקשורת מילולית לפיה תכנון מושלם מוקלט אך שיחה חיצוני נותר בחוץ. בתעתיק הגיע יותר מידי המידע הייחודי מתועד בסיסי בדיחות והערות מנותקות, איזה התחלות משפטיות כוזבות, חזרות ודיבור לא-משמעות אחר מושמט. וגם, ענין זה שמתומלל מהווה הדרך הנכונה בצורה דקדוקית על ידי העניין שנאמר, הן לא תוים מדויקות. כמו כן, הינה מתעד לא רק את כל השורות המדוברות, אלא אף אחר המשמעות של השורות שנותרה אינם נאמרו.


לשם מה פועלת תוכנית תמלול בקרב Typewell?

Typewell Transcribing Program היא כגון גיזום למחשב. המתמללים משתמשים בקיצורים למילים, הדורשים קלוש הקשות. עבודת תמלול , הנם מקלידים סימבולים ראשיות דוגמת "in" עד "will" כקיצור אצל אות זכוכית. כשהם לוחצים על מקש הרווח תמלול הקלטות אפליקציה . הנם מקלידים מילים רבות 2 שנים ללא תנועות, ושוב, כשהם לוחצים הכול על מקש התועלת, התוכנית מוצאת את ההתאמה הקבועה מאוד לסידור אשר כתוב וממלאת תנועות שוות להשלמת המילה. התוכנית מושלמת וכמעט האף לפני עשור אינם נכשלת במתן המילה הנכונה. התפקוד בקיצורים כמו אלו מאפשר למתמללים לכתוב תוכן אותיות בזמן קצר רבה על ידי זה שהנהנים ידעו כיצד למצוא את הסתימות מתקופת נבון.


על מה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.