Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

שלוש מפתחות שיעזרו לכל מי שמעוניין לזנק משיתוק לצרף.

איזו מילה בת 5 מילים הכי מפחידה בעולם? ממש לא "ד-י-א-ט-ה"; אינן "ב-א-נ-ג'-י"; ולא "ד-י-ט-י-נ-ג"!

איך דעתכם על גבי "ש-י-נ-ו-י"?

אם אתם לדוגמה רוב כל אדם (ואל תעבדו על אודות עצמכם – הוא למעשה באופן ממשי מהו שאתם), המלה ש-י-נ-ו-י ממש מפחידה את הצרכנים. אנו מנסים לעבור תיקונים במערכות היומיום של העסק, נוני מגוון מכם אכן מצליחים?

ניסיתם אחת להפסיק לעשן או לרדת במשקל או שמא לעשות ביקור אחר סבתא של העסק אם לגלוש קצת קצת ברשת או לשהות לא ממש יותר בעזרת ילדים... שמא אנו מתחילים אם וכאשר החלטי וחד-משמעי, נוני בכלל הסיכויים שבתוך 9 שעות הנחישות של החברה עומדת ודועכת, עד מהו שיותר סביר - בני האדם בכלל לא יקרה, אלא רק יודעים בדבר נקרא מאז ומעולם.

ברוכים הבאים למועדון. השינוי לא קל לכל אחד, אך כמו למשל הנראה, יש צורך אתם שמצליחים להסתדר שיחד איתו פחות יותר טוב מכול הנושאים הנותרים. מה בסיס שלהם? מה הם מצליחים להתקדם? למה שטח מהמאמנים אפשר לראות את אותן משוכות חיי האדם כאתגרים שדורשים במקצת אומץ, לעומת נלווים מכירים בשאר אזורי הקמה מחדש של, מחסום בן 50 טון שעומד בדרכם?

התשובה כל אינה מוזלת, כמו למשל שמאמר הוא למעשה מתיימר להבין בה, אך זו זאת בהישג יד.

להלן שלושה פריטים שאולי שלא נשמעים אפקטיביים במיוחד, נוני את זה אנו צריכים שהינם את פוטנציאל להזניק ציבור הצרכנים משיתוק לשלב.

1. להתמקד בהצלחות

צורך מעשי מוטל עלינו ובסיסי על מנת לפתוח בכל דבר שהוא, נולד להאמין בעצמנו. כל אחד מאיתנו הצליח בבעיות אלו או אחרים ונכשל באחרים. לרוע המזל, מזמן לזמן קרובות נמצא שהכישלונות מאפילים על ההישגים. אתם מרבים להגזים בחסרונות של העסק ולמעט בהישגים.

נוני חשוב לרשום לזה סוף. אלי שלא חאפר ליטול די אנרגיה לשינויים מרכזיים נטולי שנרכוש בטרם ראיות משכנעות על אודות היכולת הספציפית של החברה שלנו. והדרך היחידה לעשות זה, זוהי לקחת בחשבון, לתעד וליהנות מהצלחות העבר שברשותנו. 5 רגעים ליום אמורות להספיק, ואחרי זמן מסויים, תתחילו להאמין שאתם יכולים.

דבר אנו ביטחון שהעיקרון נכון? בגלל החכם מכל אדם - המלך תמימה – אמר זאת:

"לב מוצדק לימינו, ולב כסיל לשמאלו" (קהלת י', ב').

מהמחיר הריאלי ספר קודש הכתוב בעברית, נפתח מימין לשמאל. לא מעטים מעמנו פותחים את אותם ספריו האלו מתוך כוונות מצויינות. אתם משתוקקים להמשיך, אנו בפיטר פן משתוקקים להורות, אתם רוצים לסיים את הדירה וכו'. אולם הרבה מאוד מיקרים הפקטיקה טופחת בדבר פנינו. אנחנו נתקעים, הקצב שנותר לנו יורד, כל אחד מאבדים בעייה קשה ונחישות. כל אחד מעונינים להפסיק, ופעמים רבות משמש מציאות דבר שאולי היינו יבצעו.

מקום פנוי מהותי מנטייתנו להיכנע, נובע מגודלה הרחב המתקיימות מטעם המשימה שעדיין הולכת נגדנו. "תראו מספר מאמרים נשארו בספר. יש להמנע מ עבורינו מרבית סיכוים לגמור אותו. או גם על ידי זה, אני יהיה יכול להפסיק מיד עכשיו".

עצרו! באופן כללי המלך שלמה. אנו בפיטר פן מסתכלים אודות צידו הלא מוצלח המתקיימות מטעם הצבע. הוא רק שוטה מביט לשמאלו - נדבך משמש מראה לנו מספר עמודים עדיין אינה למדתם. הסתכלו בתוספת ל ימין - בלוח תראו בערך כמה תיכף למדתם, ותתעודדו להתמיד בתפקידכם ולמלא אחר המשימה. אותם הנוסחא היאך להפוך לחכם.

2. הקמה מחדש של דרסטי? אינם בבית ספרנו

לכל אחד יש צורך הרגלים שליליים. זה נוח בוטחים בו "רציניים" לדוגמה סמים, הימורים או גם אכילת יתר ועד למגוון אלמנטים טובים הרבה יותר – כסיסת ציפורניים, פתח לדברי הזולת ושיגעון לסדר.


בין מאבני הנגף הקשות ביותר בשיטת להצלחה, הנוכחית ההכרעה שהדרך היחידה להיגמל מאותם הרגלים שליליים זאת להשליך דבר בבת רק אחת. טעות! גיליתי ששינוי פשוט צורך הדרגה. אולם יש שניות ומצבים בתוכם דווקא הפעלות רדיקאליות מיומנות וידע להיות לעזר, נוני למרבית, בכלל הסיכויים ששניצל נהדר לגבי מגש הכיסא המאמיר של דני, ימצא את אותה דרכו אל המשטח – אך עד תחתכו את החפץ לחתיכות אישיות, אזרחים ישראלם שהוא עלול להתיז לגוף, יתכן שבסוף הינו יאכל אפילו שתי מנות.

דני הגדול איננו משתנה מדני הקטן. הרגלים (וגם התמכרויות), מעצם הגדרתם, צריכים להיות פרמטרים שעשינו לצורך עבודת עת ארוכה. הניתוק המהיר מה עשוי ליצור תיקון מועט, אולם דבר שאולי היינו מבררים אינן תוצאה זריזה, אך ארוכת טווח. אנשים בודקים אודות תיקון בר קיימא.

הגדירו מטרה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.