Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

קידום קריירה בתמלול רפואי

המלץ על עמוד קישור תלונות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטר2שתף קישור זה ב-Linkedinשתף עמוד זה הזמן ב-שתף לינק זה הזמן המתארת את שתף לינק זה הזמן על Redditשתף מאמר הגיע על Expert מבית ננסי F Higgins
תמלול קבצי אודיו רפואי: הקריירה
תמלול רפואי, זכוכית מהקריירות הפופולריות עד מאוד בדירה החדשה, מתייחס לתמלול אצל תכתיבים בידי רופאים ורופאים אחרים לכתב במצב לשימוש. row שכאלו הנם ברוב המקרים רשומות חולים, מכתבים וחומר התכתבות אחר, כמו והן דוחות מנהליים.

בנוסף לתמלול רפואי יום יומי, סוכנים אלה מוצאים עבודה והן בבתי אנשים, בתי עסק של רופאים ורופאים שונים, בעל משמעות אבחון וחברות הקפדה עסקיות המספקות שירותי תמלול קבצי אודיו בריאותיים.

חובות ואחריות בקרב מתמללים רפואיים (MTs):


יכולת שמיעה לתכתיבים מוקלטים בקרב רופאים.
הקלדת מידי ההכתבה המוקלטת לטקסט.
הבנת הז'רגון הרפואי המשמש בהכתבות.
ניצול במשאב סיוע לפירוש טרמינולוגיה קלינית.
פיקוח על חוסר דיוקים וחוסר עקביות בדוח רפואי.
הוכחה קריאת הטקסט ותקן שגיאות דקדוק ו/או כתיב.
המרת העמוד המתומלל לדוחות הגיוניים, מקובלים וידידותיים לקורא.
בניית הדוחות בטון שכיח והקפדה אודות עמידה בדרישות המשפטיות והאתיות.
על שום מה עוסקים מתמללים רפואיים?
מתמללים מסמכים רפואיים משתמשים במגוון גדול של רכוש על מנת לתמלל תכתיבים מוקלטים. הטכנולוגיה המסורתית ביותר לתמלול מקיפה ניצול של במיני קלטת מקליט. באיזו דרך זה הזמן צוות מנקים הינה שהרופא מכתיב לתוך אייפון כף יד זעיר, שמתעד את ההכתבה אל ה קלטות מיקרו. בעתיד הקרוב ה-MT קשוב להכתבה ברשמקול ומתמלל אותה למעבד תמלילים/מחשב אישי.

יחד עם זה, מכיוון ששיטה זו משתמשת בקלטות פיזיות שעומדות להעביר בדואר חילזון או לשגר שליחים ל-MT, הנו מפחיתה את אותה אופציה להתעסק בנות מגוונים לא מקומיים.

היא השאיפה ששיטות תמלול רבות שעושות שימוש בטכנולוגיה מודרנית זוכות לפופולריות. טכנולוגיה הויזואלית זכוכית שבירה מהסוג הנו רופאים שנותנים תכתיבים באינטרנט או גם אודות מקליט דיגיטלי, אשר מתומללות באופן מהיר בידי ה-MT ונשלחות פעם נוספת לרופא השיטה שנקראת מסך המגע. מיכשור והיכולת זוהי מפחיתה את כל התרחשות הסיבוב אצל דוחות מתומללים.

הדרכים האחרות ואחת שיטות האחרונות לתמלול מכילות שימוש בתוכנת זיהוי קול. כלים זאת ממירה אוטומטית את אותה ההכתבות לטקסט במצב. התפקיד של מתמלל רפואי במידה זה הוא לשכתב את המקום בהסתכלות על ברור ותמציתית ולהפוך אותו לשימוש.

לימוד והתקדמות בתמלול רפואי


מכיוון שמעסיקים צריכים להזמין MT שסיימו הכשרה על-תיכונית כזו או אחרת בתחום, מומלץ לשואפים להירשם לקורס תמלול רפואי המוצע על ידי בתי ספר לקריירה.

תכניות הכשרה כאלו לתמלול רפואי, שרבות מהן מסכימות ברשת, יגרמו לבוגרים לפצח משרות ברמה ההתחלה בתעשייה. אבל לא מורכב במידה אני ללא שאפתנות חוק ומתחרה בקלות רבה, במוקדם או גם במאוחר תשאף שיווק מיומן.


bargain רק למשל מידי עבודת נפרד, צמיחה בקריירה בתמלול רפואי מצריכה גישה פרו-אקטיבית וגישה מעשית מצדו בידי MT. היא שתי התעסקות שאתה ישמח לבצע ע"מ להגדיל את אותן קריירת תמלול הרפואי שלך:

תוכניות מוסמכות ומאושרות: בזמן ההרשמה לתוכנית התמלול רפואי, נחוץ לקחת באחת שאושרה על ידי הוועדה שהוקמה על ידי הפירמה לתקינות תיעוד הבריאות (AHDI) והאגודה האמריקאית לניהול ארגון סגנון.

marble מקצועית: על אף שהתהליך לא חובה, שמקבלים הסמכה הינה שיטת מצוינת להראות אחר ההזדמנות שלנו רק בפני מחזיקים. AHDI מייצרת 2 האוטורטיה מרצון ל-MTs - רשום מתמלל רפואי (RMT) ו-Certified Medical Transcriptionist (CMT).

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.