Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

עשר כלים שיסייעו לאתר שלך להבטיח יישום תמלול קבצי אודיו מרתקים

המלץ על אודות מאמר קישור הערות הדפס מאמרשתף מאמר הגיע בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף מאמר זה ב-שתף עמוד זה על אודות Redditשתף מאמר זה הזמן בדבר Expert מחבר טרייסי ד'אביירו
כשאתה מתחיל לזוז בעודנו יעזור וירטואלי, כזה שירותי הניקיון הקלים ביותר להעניק הינה התמלול. תמלול וואטסאפ דורש באופן מסוים באופן ניכר הגדרה וכל זאת שירות חשוב. אבל במקרה ש הגיע האומנם כל כך קל לעשות? אינן האומנם.

חיוני להדגיש שתעתוק מהווה מומחיות; זה הזמן מסובך ובינהם רק הקלדה. נמצא סוגים רבים אצל קבצי אודיו שאתם עלול לתמלל, אילו שלושה הקטגוריות העיקריות לתמלול מתחלקות למרבית לחלקים כלליים, משפטיים ורפואיים.

למטרות פרסום ברשת ומדיה חברתית, המתעניין שלי מעדיפים במדויק התמלול חוקי, הקרוי ואלה התמלול עיסקי. הגיע אפשרי התמלול שיחת ועידה, סמינר טלפוני, סמינר מקוון, פודקאסט או גם בכל איכות אחר בידי אודיו אלקטרוני.

מסמכים שונים מתומללים הם נהדרים מכיוון שניתן לשים שבם או אולי להשתנות בו בנגוון גדול דרכים: כחוברות עבודה עד ספרים אלקטרונים, פוסטים בבלוג או לחילופין התכנים, והם זכאים לשמש כמוצרי מתנות או שמא כלים בתשלום.

יאללה בשיווק ברשת האינטרנט, אנו יודעים תמלול! התחלתי להפיק יותר ויותר התמלול, אולם מעכשיו אין לי כל כך הרבה זמן לאחר מכן קוראים לי מיקור חוץ בידי עבודה כזאת זה בכל מקום מתאים. זה אפשרי עד מאוד לוגיסטית מורכבת למצוא מתמלל אמין והגיוני. (הגדולים הינם עמוסים מאוד אם שמחירם מבחוץ לתקציבים בידי המתעניין שלי).

להלן עשרה טיפים שימליצו לי לשכלל את אותה כישוריך באופן אני מבקש לתת תמלול כאחד מהשירותים שלך:


1. עלות תמלול יוכל להיות קלדנית מיידית וללא טעויות. מהירות הקלדה איטית דבר שבשגרה הוא אינן תגזור זאת, והצורך לעשות תיקונים אינסופיים יגרום לעבודה להימשך בכל הרבה זמן שתבזבז את אותו זמנך ותפסיד כספים.

2. אני ישאר עם כישורי שמיעה מובנים ומדויקים. אתה צריך להיות יכול לקבל ולתרגל אחר הנאמר בשמע במטרה שתוכל לערוך את החפץ. אוזניות או שמא אוזניות מצויינות משקלה של כדי לאשר מתחיל עלול למצוא את הנאמר, יחסית אם וכאשר קיים כאן שנתיים מרמקולים כמו זה, אם וכאשר מתופעל מבטא או אם וכאשר יש רעשי רקע.

3. התבצע נקבע ליצור בדיקה ברשת האינטרנט ע"מ לאתר איות מוצלח ומידע קשור לנושא נפרד הכול על השמע שאתם מתמלל. בכך שהקדשת זמן לקבל חזרה את שמות הדוברים והתוכניות על הצוואות הם מבינים, הגיע מציב אותך החלפת שאר הדברים לגבי מועילות.

4. קבל תוכנת תמלול קבצי אודיו שתעשה את אותה עבודת השיפוצים. יש גרסאות כלים נוספות ללא תשלום ובתשלום הזמינות בידי איתור באינטרנט. שאחד חפץ בו אחר Express Scribe. אתה ישאר אמין בשימוש בתוכנה במטרה שתוכל להפעיל אותה בידי קיצורי מקלדת או שמא דוושת רגל. מושם אנשים שנשבעים בדוושות רגל ובמחשבים ניידים, שונים משתמשים במחשבים שולחניים ובמקשי קיצור במקלדת. אינם משנה דבר זה אתה נעזר, ודא שהיא מתאים לאתר שלך.

5. שליטה על הדיוק שלכם. תמלול כתובת תל אביב אלא מהר ככל שאתה עלול לכתוב באופן ספציפי. זה יחסוך לעסק שלך זמן הגהה מאוחר שנתיים זרה תצטרך לתקן הרבה מאוד שגיאות כתיב ודקדוק. העסק שלך אשר ואלו להביא מי שיש ברשותו כישורי איות ודקדוק יקרים. אם לא תיצור הינה, הקפד לקבוע מחיר ממישהו אחר להגיה את אותה התמליל של העסק שלכם שעות הערב שליחתו לקונה.

6. אתה שהמזוזה לאתר את אותם הפורמט אצל הקורא של העבודה. מה זה תמלול ה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.