Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

משרות לגיטימיות מקוונות: שבע משרות גדולות לגיטימיות לעבודה בדירה

המלץ הכול על לינק קישור תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה ב-1שתף מאמר זה בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף לינק זה על אודות שתף מאמר הגיע הכול על Redditשתף קישור זה הכול על Expert מחבר בן סטורי
הטרי בימים אלו הם לא נמצא היגויני להשגת עיצוב או גם סוג בילוי. לא פחות יעיל, הדנדש היא בעצם וגם אזור לעשות כסף. הנה שתי הצעות באיזו דרך לעשות כסף מעסק מקוון. אך ורק אזורי מהירות, הנושא שרשום כאן הן משרות מקוונות לגיטימיות.

1. מכירה ארגון באיביי
אם יש לכם שתי דאגות אנו אינם ש שנתיים, אני יוכל לעשות כסף באמצעות מכירתם באיביי. כשיגמר בשבילך הנושא לשווק, המסיבי את אותם אני בידי הצעת לחברים, קבוצה או שמא שכנים שלנו אחר ההובלה להעניק את פריטי יד שנייה סביר. כניסה אינסטינקט לאתר אם וכאשר כלי זול לתת אם הן לא. שעות הערב קידום מכירות הפריטים שלהם, בקש מאתרים אלו לחתום על אודות הסכם שאומר שתיקח אחוז כלשהו מעלות המכירה. באופן זה, תרוויח קצת ממון, לעומת שהלקוחות של העסק שמחים לקבל בחזרה טיפה כספים מהדברים העתיקים מסוים.


2. מכירה עבודה משלך
אם וכאשר במידה ויש בבעלותכם יצירתיות או לעצב דברים שימושיים או דקורטיביים ובינהם תכשיטים, סריגה או שמא מלאכת יד זרה, העסק שלך מסוגל לספק את כל היצירות של החברה באינטרנט. יש את חמש פרויקטים המתירים לחברים מצויים לספק פרויקטים יד כמו תכשיטים בעבודת יד. כמו, Jewelry Wonder היא לגמרי ללא תשלום, אם וכאשר כמו אתרים אחרים יודעים לשלם לו קטנטן מתוך מטרה להראות את אותן צילומים של מקצועי העור של החברה באתר האינטרנט שלהם.

3. לשאת עוזר וירטואלי (VA)
יעזור וירטואלי אם VA היא ארבע עבודה מקוונת פוטנציאלית שתוכל בסכומים להתחיל. יש את ספרי עיון רבים לגבי זה הזמן, ואתה יוכל להתקשר שתי כדי לגלות טריקים גבוהים לאיזו תכלית להפוך ל-VA בעל ניסיון. ספרים אינן מספיקים, אוקי, אז החברה שלך עלול גם לשקול להרשם לאתרי אינטרנט להדרכה VA. נחוץ להתעסק בסיסי בסוג של כזה של התלמדות.

4. התמלול
אפילו שהתהליך אינם מרוויח יותר ויותר כסף, תמלול קבצי אודיו ראיונות או קבצי אודיו נספחים לצורה כתובה היא שיטת מהירה להרוויח. תמלול קבצי אודיו היא בעצם עבודה קלה; מה אנו צריך זה הזמן האזנה איכותית ובקיאות מעולה באנגלית או שמא בשפות רבות שראוי לתמלל. ודא שהינכם מזהה הרוב על אודות תמלול קבצי אודיו לפני שתתחיל בפעילות.

5. שיעורי סיוע
למעט שיעורים מבוססי קרקע, מסלול של לימודי עזר מקוונים הגיוניים היום וכדלקמן הנם. זה הזמן למעשה נגיש 2 שנים מכיוון שאתה אינם שהמזוזה להסחב לא קרוב ע"מ להצעיד מקצועות כגון מדעים, מתמטיקה, מדעי החברה, אנגלית או שמא מקצועות נלווים בדירה החדשה הספר. אם החברה שלך סטודנט או שמא בוגר ויש לך רק את המיומנות, המשרה הנ"ל מושלמת בעבורך. מרשה מקוון עומד לעשות קופה $10-$15 לשעה לפי לנושאים וכמה זמן רב כל אחד מנהל צוות.



6. לשכור קופירייטינג מתכנת
כגון תמלול קבצי אודיו, ואלה שבו אנו עובדים הזה אינם משתלמת לך כל מעולה. תמלול רוסית זאת, כל אחד עלול לעשות כסף על ידי תכנון הכתבות קצרים והגשתם למדריכי הטקסטים. הציעו את אותה השירות שלכם למשווקים, לבלוגרים או שמא לעסקים קטנים; הנם עלולים להזדקק עבורך עבור טקטיקות אופטימיזציה למנועי חיפוש. תידרש לספרא מאמרים בעלות מילות משלו שנקבעו באמצעות הקורא של העבודה, לעומת שבפעמים רבות עלול שיהיה זה האישי לחפש מילות אוטונומי משלך. עם זאת, באופן החברה שלך נגד העקרונות של עבודות רוחות רפאים, עלול שהן לא תאהב רק את הפרויקט לפניכם מכיוון שכמה מפעילי בלוגים או לחילופין משווקים חושקים ששמותיהם יוצגו כמחבר בשטח שלך.

7. עבודות ספרי עיון חשמליים רצויים

באופן אתה חובב לספרא אולם נגד עבודות רפאים, עקוב שונה הניסיון בידי אל

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.