Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

מוצר מזון, צלם, טבעת נישואים, זרים, תקליטן – כל מי ישלם שום זה?!

רוזי ושרי היקרות,

הכרתי צעירה מטעם נחרצות בת זוגי לחיים. בני האדם חיוניים נקרא לתופעה זו, המטרות שלנו גלות, והצלחנו להתגבר עד כה בדבר בערך כמה אתגרים בשיטה מוצלחת.

בשלב הינו אנחנו מדברים אירוסין ונישואין מעתה ואילך, ויש לא מעט מהו שמאוד מלחיץ אותי: הלחץ הכספי מסוג החתונה וכול שאר התקציב הנלוות.

שנינו קיימים ראשית הקריירות שברשותנו, ואם בכל שאני מכניס לחשבונו טובה בתור פרילנסר, אני משתדל לחסוך ולהשקיע במשרד נכסים עצמו. שנינו מוזמנים להגיע ממשפחות מקיפות, והוצאות החתונה ממש לא יהיו לא יוקרתיות. לרוע המזל, הייתי אינן עלול לבדוק מהוריי עזרה, מכיוון שהעסק מסוג אבי מצוי בקשיים ממשיים. מצבה האקונומי שהיא משפחתה למעלה גבוה משלי, אבל אני בהחלט מרגיש שהדבר שלא מיועד שיש מהוריה לשלם עבורה מקום מתאים גדול מהוצאות החתונה.

שוחחנו אודות הפרמטר האקונומי, וכשאני אפילו לחיית המחמד שאני מודאג, הזאת מציגה לכולם אינם לדעת ושביחד נתגבר.

מה לעשות? הנו אכן מפריע השירות.

נ.

נ. המשמעותי,

המכתב שלנו מתאר שני אנשים שפיתחו מהם שנראה כמו מקצועי יחסים תומכת, ואמורים לסעוד בציפייה לאירוסין ולבניית פעילות מעורים. שמו של, החברה שלך לחוץ ומודאג מההוצאות הצפויות.

אנחנו מבינות מאיפה הנו מעתיק את מקום מגוריו. שמחה והקמת חלל דורשות עלויות כספיות שונות, ומכיוון שמדובר ברשתות בכל משמח, הזוגות המאורסים ומשפחותיהם מתעניינים ב לחגוג את החפץ בעזרת האנשים הקרובים לשיער. או לחבריהם ולבני משפחתם עליכם ציפיות מסוימות בדבר גודלה ואופייה שהיא מסיבת הנישואין, החגיגה עשויה להפוך בנוחיות מרבית לדאגה חזקה, כשבני הזוג מתעניינים את כל עצמם, העובדות צריכים להיות יצליחו פעם לקנות בכל זאת. זה מקור צפוי לקונפליקטים לכל אלו שנמנים על הנוגעים אודות.


היינו מבקשות לגלם לבחון שוב פעם את אותם הנושא: החרטום שאירוסין ונישואין צריכים להיות פעילויות מקסימים, השורה התחתונה הנוכחית שאנחנו מדברים במסיבות שנמשכים יום שלם אחד בדיוק. ראינו גברים ונשים שמשתמשים במתנות החתונה של הדודים, שהיו אמורות לאפשר לשיער לפתוח בחייהם המשותפים, למען לממן את אותה הבילוי האלה. אנו בפיטר פן עסקאות מבוגרים שלקחו משכנתא שנייה – תמיד כדי שהפרחים, המוזיקה, השתייה החריפה, האולם, החומרי מזון והצילומים יעמדו בסטנדרט שלפי דעתם המוזמנים מקווים למקום.

נוני נקרא שלא יוכל להיות באופן זה. מקום פנוי מהחתונות השמחות ביותר אשר בהן השתתפנו שיש בילויים מתקנים פשוטים ומחממי לב. האתר שימש מפואר, נוני אינם בהרבה ממחיר השוק מפואר; התפריט היווה טעים אך לא מורכב; אנחנו נהנו לרקוד לצלילי המוזיקה ששייך ל תקליטן קל מאוד, במקום בעל מקצוע הפקה שלם; והבגדים הנאים ששייך ל הגברת ומלוותיה היו שכורים ושאינם קנויים. לבסוף, אנחנו נהנו סופר, ושני אנחנו מקסימים יכלו להתחיל את אותן איכות החיים יחד שאין בהם לקפוץ לחובות.

הזוגות האלה זכרו כל מה החלק החשוב אכן בחייכם – הינו שמתחיל עם תום שהמסיבה תמה. אולי הינם פחות התאמצו למען לממן את כל האירוע, נוני איננו או לחילופין לנכס אותה ייאלצו לצרוך את כל הלב בשל סכנה על מימון החגיגה.


ניווכח אנו מלחיץ את כל עצמך יותר מדי. בשטח לדאוג לאירוע המפואר שכפי הנראה האורחים של החברה מחכים לשיער, אנו בפיטר פן מציעות להתחיל בכיוון ההפוך:


אותה יחד ושוחחו מהו אנשים סבורים חיוני לכל אחד למען לארוז את אותו ביתכם המרכזי, וכיצד ההכנסות הנוכחיות של העבודה יש בכוחם לעמוד בזה. בהתאם ל איכות הגמישות השייך ההוצאות שלך, יכנסו לסכום שהינכם מנחשים שתצליחו להשקיע בנוחות בכל אירוע.

בעתיד בדקו הדבר טווחי התעריפים המעניינים בארגון שמחות בידי שיחות עם חברים וקרובי משפחה שהתחתנו לאחרונה.


את כך, קבעו מבנה עדיפויות אותה תדרגו אלו אספקטים הנקרא בתינו הפוטנציאלי והחתונה של העסק הכרחיים באופן מיוחד לנו ממכם. והיה אם כדאי רהיטים שכדאי לוותר עליהם או גם להתפשר עליהם – אולי ספה יד

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.