Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

מה הוא התמלול מחקרי שוק?

המלץ הכול על עמוד לינק תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר זה הזמן בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף קישור זה ב- שתף לינק זה ב-Redditשתף קישור הגיע ב-Expert המחבר ג'ו M McGowan
תמלול הינה המרת קול מוקלט לטקסט; תיעוד כתוב בידי דבר זה הקיימות בהקלטה. תמלול קבצי אודיו חוקי מתמלל אמין שמאזין להקלטה ומקליד אחר התכולה למסמך.

תמלול קבצי אודיו מרשה למידע לבחור פשוט יותר בקלות רבה.
זה חוסך התרחשות, פריט.

ניתן למצוא כמה השיטות תמלול: הקלדת הטקסט אצל התכתבות ודוחות, ותמלול ראיונות. הקלדת העמוד הוא גורם אחד שמכתיב ותמלול ראיונות הנו של נוסף עוזרות או גם שנתיים.
מתן תמלול שאפשרי בדרך כלל לשם עסקיות, משפטיות או שמא רפואיות.

שנתיים לעניין, מה הוא התמלול טוב? הקלטת אודיו בזמן תמלול יכולה להכיל יותר רעיון מסתם סימני אלפבית במאמר, אך תעמוד בנוייה לעבוד איתה; מתמלל בעל ניסיון ממש מקליד את אותו הפרמטר שאנו שומעים, אלא מקשיבים כדי לספק שהם כבר מבינים את כל הנאמר. התוספת הפשוטה או גם ההחרגה על ידי [סרקזם] בתמליל יכולה למסור אחר הדקויות והניואנסים בקרב המשמעות שלפעמים שיחה מדווח רגיל אינן יכול.


ניתן למצוא ברוב הפעמים במהלכן יש צורך בתמלול שיחות למשל ראיון מחקר, דיון קבוצתי, סיעור מוחות, כנס, שימוע תעסוקתי; הרשימה אינסופית.

תמלול הינה ידע מוגדרת ולוקח שנים להתפתח.

אינן מספיק חלק לקבל שיחות מזמן התמלול; מדובר כאן בהקשבה באופן ניכר באופן משמעותי מסובכת וביכולת להתיז דיבור לקובץ טקסט, שיש להן בדקדוק וסימני פיסוק מופתיים. אתה ישאר נחוש כמתמלל מנוסה על מנת לתפוס כל מילה שנאמרת, שאין להם חיבור למה ששואלים במידה שישה כאלו מבינים זה על זה בהתרגשות המתארת את חפיסת השוקולד האחרונה שעומדת לצאת לחנויות, עד והיה אם צעיר קטן צורח ברקע ( תתפלאו לאתר שתי ראיונות בבית תמללנו עם ונכדים מייללים ברקע).


קיימים מקרים שונים שהינם יש צורך בשירות תמלול מיומן. עלול שתקליט הכתבה בידי דיקטפון, ראיון בדירה, דיון קבוצתי ב-DVD, מספר טלפון, תיווך על אודות קלטת, ועידה או פודקאסט מוקלט דיגיטלי.


בתי עסק תמלול מסוימות תכונות להעביר מסר באמצעות מתמללים לאירועי בת מצווה ויום הולדת, נאומים או סמינרים, ולאחר מכן ימירו את אותה התכולה המזוהה לטקסט. ברוב המקרים משתמשים בצבא זה היגויני אם וכאשר כמו זה מוצאים לנכטון זיהוי בהקלטות ונדרשת מהירות סופר מיידית, כגון. לכנס של יומיים יצאו שש עשרה זמן ניכר הקלטה שצריך לתמלל. והיה אם 50 אחוז מתומללים בענף והשאר מההקלטות שהושגו בדיון, אז יהיה אפשרי להגיע אליו זמן אספקה ​​מהיר בהשוואה. מאה אחוז תמלילים מצויות הינם פחות מדויקים מתמלילים אינן מקוונים, מכיוון שאין סיטואציה לתיקונים ושכלולים, וזו הסיבה שרוב המתמללים מאז ומעולם ירצו לשכור התמלול גס שנוצר בסקטור בחזרה לסביבה הלא מקוונת. כעבור שאמרתי הוא, רוב המצבים אינן חושקים מתמלל לקחת במקום.

בשביל בעלי חברת התמלול, לאנשים וארגונים יחודיים מושם תעריפים ושיטות סכום שונות. זה הזמן יכול להיות בכול שורה, לכל מילה, לדקה או לשעה, אשר שונה מאדם לפרט ומתעשייה לשטח.


בנות טכנולוגיית תמלול קבצי אודיו המתקדמת בקרב עכשיו, כמו זה הם בעלי זכאות להזמין משלוח מרבית דבר מה באופן מהיר עצומה. דיקטפון או אולי באופן כללי טלפון, כמו, בעלי זכאות לשמש החמה כדי להקליט את אותן הסאונד. לאחר מכן תוכלו להעלות את ההקלטה למחשב ולשלוח בדוא"ל או להעלות עם דקות למישהו שיכול להיות בכל בית פרטי באירופה. למרות זאת, אין כל זה מוצלח להעביר שיחות בדוא"ל, מכיוון שיש מגבלה אצל 10MB על מרבית הקבצים השיטה שנקראת ספקיות הטרי. יתר ולכן, לפעמים קרובות הקלטות שעברה בכל ערכת הדוא"ל עלולה להיות מעוותת. למרבית סוכנויות התמלול מותקן תשובות FTP משלהם או לחילופין העלאה שעוקפים דוא"ל.

אם וכאשר האודיו מתקבל, המתמלל יוכל להשמיע חזור אחר האודיו לרוב על מנת להבטיח שכל מילה נקלטת. לחלק Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.