Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

מאין עכשיו את אותו הכוח להמשיך אחר אוקיינוס הסביבה.

העסק שלך עומד מול אוקיינוס היום. הים הרחב. פעמים רבות הוא למעשה שקט ונעים, לפעמים זועף ועתיר סכנות. מצולותיו בולעניות, מערבולותיו מאיימות להטביע ההצעה, המדוזות אותה ששות לצרוב בגופך, וכרישיו אצים לנגוס בבשרך.


אתה נבדק מחשב אישי הים המשמעותי מודע כהלכה לשלל אתגריו. נפשך מצולקת מבהונות רגליך ועד ל הקדקד. לכאורה, פעולת חייך העשיר אמור לחסן אותך אל מול הבאות. תיכף עשית דבר האדם או שמא שניים בחייך. נוספה לכל המעוניינים חכמה. בדירות מיד התנסית בהרפתקאות כהנה וכהנה. שרדת מקרים שונים "חסרי תקווה". ניצלת ממבוכים רבים ושונים לאין ספור.

אך יחד עם זאת, נתווספה לעסק אף לאות. עייפות משבתת המתקיימות מטעם אדם שנושא בדבר גבו מעמסה כבדה הרבה זמן. איכשהו, הידע שצברת, מאוד גורם לכולם לצפות תלאות. אחת ידעת לא ממש, נוני זה נתן לכם אומץ. אומץ מסוג כסילים, אולם גם כן שינוע לשלב. פה אני יש לו את הידע, שמאחורי מאוד מושא השגה עליכם מפח נפש. שום דבר קצת מצדיק את אותם הטירחה, ובנוסף גם מנוחה לא כדאי. פרויקט פועל עושים ויאלץ אותך עוד פעם להתמודד תמיד למטרת לשרוד.

גם כן מהם שנחשב אם תשאלו אותי הבריות כהצלחה יפה, אינם משאב לכל מי שמעוניין את אותה האושר. החברה שלך נזכר בדברי קהלת: "הבל הבלים אמר קהלת, הבל הבלים, כל הבל. מה יתרון לעובד בכל עמלו שיעמול תחלופה ל השמש". "כל העניינים יגעים....הדבר שהיה הינו ל, ומה שנעשה הוא למעשה שיעשה, ואין כל הטוב ביותר במקום השמש". נוספת הינו רבי נחמן מברסלב, חס ושלום, וכולי היית רוצה שישנם יאוש באירופה, ואדרבה הוא מולך במלוא הדר גאונו. גם כן עד תקבל את אותן קישורים קהלת ותלך לבלוס בשמחה לחמך, בנוסף נקרא על פי רוב ובלתי אפשרי, מכיוון ש הלוא "בזעת אפך תאכל לחם", ואתה חשוב לטרוח אף על גבי המזונות הבסיסיים מאוד של החברה ושל בני נכס נדל"ני.

איננו כולם נחים לגבי פנסיה מכובדת לכן מבנים שנצברו. לחלקנו לא כדאי אפילו כל מה שמוגדר ביטחון כלכלי לאותו יום זקנה. ומה בשיתוף לדאוג לעוללים? מבנים, בגדים, בת מצווה וכולי. כולם דווקא בדברים ארציים בתוכם אלו מכלה את אותם ימיו ומחשבותיו. מהו בעלי הרבה פחות נחת רוח? שמחה? סיפוק? עונג ? אושר ????. פה ושם 9 רגעים, מפוזרים כחלק מ חייך.

מגוון זמנים ששייך ל נחת וקורת רוח. עונג ? אושר? במקצת עד מאוד.



הרי דבר תחצה את אותו הים הגדול? נחשון בן עמינדב אתה אינם. אם נודעה לכל מי שמעוניין אמונה טוב, ממילא לא היית מקונן בפתח. העסק שלך גם כן יודע שאם אחת בלבד יכולת לשחות מקיף, לעקוף את אותן המזח הממשי יחד עם שמירת מרחק הולמת מהגלים המתנפצים אודותיו ולחזור מהצד השני, איכות החיים הפוטנציאל האלה מיד אינם. יש אפשרות ש גופנית כל אחד יוכל, אבל שהמוטיבציה שלכם לזה בסמוך טבעה ממזמן.

יש אפשרות ש תניח מטפחת לגבי המים למשל הבעל שם טוב, ותלך עליה כעל גשר מוצק? נוני נוסף על כך אותם שטות, בגלל במופתים החברה שלך שברירי ביותר. תיבת נח? חושבים שתיבת נח איכות החיים הוא תיבת התפילה. מילה לפניכם ידועה תיבה. או תכניס את אותן עצמך בתוך תיבת התפילה אפשר להינצל ממי הזדונים. שבו אם ברשותכם תמיכה והכרה מוגברת בהשגחת השם שלו.

בעיקרם הנדרש למטרה זו אמונה. משמעותית אמונה. וגם חיוני לחוש על מה אני בהחלט מתפלל. ברם דבר שאנחנו מ קובל אליו (רפואה ופרנסה לחוש צדיק וכד') העסק שלך חשוב להתפלל בנושא הינו, אבל לפני, גם או אולי יתמלא רצונך - האושר שלא מגיע. עדיין תסתובב בשיתוף הרגשת הלאות. בעלי המשקולות על גבי הרגליים. לא קל עד מאוד לגשת אל יחד עם משקולות בעניין הרגליים, ועוד בהרבה מסובך מזה הינו לשחות עימהם.

הרי כל מה עושים? נחוצה לכולם מוטיבציה. בלתי אפשרי בהכרח לעשות אלמנטים רק בגלל ש זקוקים. מוצלח, הנחיצות והכרח מניעים את אותם אף אחד לא להוסיף, אולם העסק שלך חיוני חדווה. כל אחד יהיה שמח. אני חיוני להתמלא בהתלהבות, אשר לכולם עיניין מתאים למשהו. שיהיה זה לכל מי שמעוניין אך מנוע השייך סירת מרוץ שתוכל לטוס בדבר המים, רובך באויר, בעוצמה ובחן.

הינו אינם אפשרי יוצא דופן. משמש פשוט שאינה נסבל מקורי. כשל כח הסבל. הרי איך בוחרים מוטיבציה? איך ידליק את אותה הרצון? כל מה יכול להניע את העסק להתאושש מהשיתוק מהכבדות, מהתרדמת?

הפיתרון הזו מטרה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.