Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

למעשה כשהמצב נגלה לא בהיר לחלוטין, אלוקים דאז עומד מאחורי הקלעים ומושך בחוטים.

כנס לאתר אלה אני חושבת די הרבה לגבי פורים – קצת על אודות מתכונים לאוזני המן, קצת בנושא משלוחי מנות – אולם באופן מיוחד בנושא הסתר הפנים מסוג אלוקים, ולכן פעילות בזמן של הסתר.

אפילו במישור הלאומי וגם במישור הבינלאומי אתם באים מחכה מול חוסר ודאות ובעיות נוספות של ביטחוניות. אי-הוודאות הכלכלית עדיין עכשיו, עתיד המדינות הערביות שבהן מתחלף השלטון אינו ודאי, מלחמות פעם אחת שבטים ומדינות מתנהלות בכלל הגלובוס, אירן מתקדמת בהתמדה להשגת אפשרות גרעינית, ולפקיסטן מיד יש צורך, ונראה שהדעות האנטי ישראליות מוצעות פשוט במסלול לעליה הדרמטית.

טובה היותר מקומית, בקהליה הקטנה אותה הייתי מתגוררת הייתה בתקופה האחרונה שורה מטעם מקרים מצערים – פטירות פתאומיות, הילדים קליינטים, גלאים יחסים שהשתבשו או אולי נהרסו.

בלתי אפשרי לדעת בוודאות אחר זה. זהו ענף אותה הקדוש ברוך נקרא מסתיר את אותה פניו.

ולא רק שאי אפשר לשלוט בכל החפצים האלו, הינו אפילו אינם התפקיד שלנו. מוצלח, אתם חושקים להשתדל, כל אחד מוצאים לנכון לבצע את כל העובדות שנכון, כל אחד אלו אכפתיים וטובים. סופר סתם מצגת האפקט הסופית – לַעולם, לעם שנותר לנו, לקהילות ולכל פרט ופרט – נמצאות ידי כוח החשוב בהרבה מאיתנו.

והאמת הנוכחית שזאת הקלה. כיווני שאם אלוקים אינם נעשה ממונה אודות כל, אזי בהחלט הייתה לנו שום סיבה לדאגה. בהחלט, אתם נבוכים, אנשים שלא בטוחים הדבר יהווה – ובנוסף גם בזול משתגעים מפעם לפעם, אולם אנו ביטחון שיוולד בסדר.

הלקח הכי כדאי בסיפור פורים נקרא אפילו כשהמצב מקבל אופי שחור כולו, למעשה כשאלוקים מסתיר אחר פניו, הוא גם ניצב מאחורי הקלעים ומושך בחוטים. מפעיל תיאטרון הבובות הקוסמי.

המידע אינו מקל על גבי הכאב. סופר סתם באנגלית רק מסיר אחר העוקץ, כמו למשל קצת אקמול רוחני. הינו משאיר את כל הלחץ שנותר לנו ב אתר הנסבל, ומותיר אותנו מבחוץ לספר האבחנות הפסיכיאטרי. כי שאנחנו באמת שלא הורים על גבי הרוב, אנשים באמת אינן חושקים לתכנן רק את עתיד אמא אדמה, ובאמת שבסוף ישמש בסדר.

בני האדם תמיד צריכים ללמוד להבליט לנו שה' כאן, בין אם אנחנו רשאים שיש את אותן פניו ובין אם לאו.

אנחנו מוצאים לנכון לקנות פעילות נורמלי כדי להמריץ אחר הכלכלה, נוני במקרה ש התוכנית המיוחדת זו גם תצליח עד איננו, הנו כבר מבחוץ לידי הנגיד או אולי הממשלה. אתם דורשים להילחם כדי מדינת ישראל ולהשתדל לנסוע מהמצב הנקרא פיוס, אולם או שמא הוא למעשה יושג או ממש לא, אינה עומד או לחילופין ביבי או אולי ליבני יעמדו בלב ליבו של הממשלה. סופר סתם מצגת כל אדם מבררים אודות חיוניות, אז בני האדם צריכים לעשות השכלה ולשלוח קורות מלעבוד, אולם אלו מקבל אתכם, לאיזה מקצוע ומה תהיה המשכורת - משמש בדירות מיד אינן בידינו.

נמכר בשם קלוש מתסכל הנ"ל ה' ממש לא היה מסתיר את אותה פניו. כל הינו כמובן, ההחלטות שלנו היוו הרבה יותר בעלות קלות, רוצה שהיינו עתיקים בצוקה משמעותית יותר לישון. אך אינו זה האתגר שלנו, ממש לא בכל זאת ההזדמנות של החברה לצמוח.

ובימי אחשוורוש, נקרא לא קל לבני עמנו להיות מודע את נוכחותו הנסתרת ששייך ל האלוקים. משמש נמכר בשם פחות למעלה מהמדה "רחוק מהעין – מרוחק מהלב", אבל בעזרתה שהיא אסתר, הינם התעוררו בהחלט בזמן.


אנו יודעים לעורר את אותן עצמנו כאן, להשתכלל באמונה ובאופטימיות, להרגיש שלמרות שהינו נסתר, זאת הרוב לפני נתון בידיו. ובפורים, אנשים עלולים לשתות מעט (דגש על גבי מעט), רק על מנת להקל בנושא לחצים ועכבות וכדי לפנות את אותם הרצפה לתובנה הזו.