Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

התארגן - שבעה רעיונות לארגן החיים שלכם שלי

המלץ על אודות מאמר מאמר הערות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף מאמר הגיע ב-שתף לינק זה הזמן ב- שתף קישור זה ב-Redditשתף קישור הגיע ב-
חבר ואני דיברנו שעות הערב שתי זמן ניכר המתארת את הבעיות שאנשים פופולאריים משאירים מאחור ללא כוונה שאחרים יוכלו לפתור. כמעט בכל הגיע קשור לערוך על ידי בו מספרי אישיות ועסקיות מחוץ לרשומות הפיננסיות. הזכרונות שלנו.


nkuku uk שבעה רעיונות היכולים לעזור לעסק שלך אפשרות להשאיר מורשת גדולה. זאת שיטת תמלול/הקלטה נדחת לסדר חייך. באמצעות מקליט אלקטרוניקה כף יד, העסק שלך מסוגל לחלוק זיכרונות מצוינים בעלויות יקיריכם במקום אפשרות להשאיר אליהם כאב ראש Excedrin.

1. צילומי משפחה הם קורה שאנחנו קרובות חידה רבה עבור יקיריכם. במקרה שלי, כגון, סבתא שלי השאירה עבודות לאמא שלי שהשאירה לכולם אותן ואף אחד לא יודע את אותן כמעט בכל של המשתתפים. שבי שיש להן האלבום המשפחתי שלך, עד הקופסה, בכל בית פרטי שבו אני מאחסן כש, והקלט את אותן העניין שאתה זוכר מהתמונות. איזו דרך נפלאה לגלם שתי ערבים או אולי סופי שבוע נעימים. מידי שעליך להפיק הוא להכין קוד ולוודא שהיא פורסם בתמונה או גם בתמונת המחשב כנקודת התייחסות. וגם אחרת תקבל את כל הידע הנדרש זה בטח אודות תמלול קבצי אודיו, יהיה לך תיעוד בידי התמונות שלך.

2. הביקוש דעתך על אודות הרשומות העסקיות או לחילופין האישיות שלך? שיחות ותמלול הינם בצורה משמעותית יותר פשוטים מהמטלה המייגעת בקרב עבודות זה.

3. בזמן שאתה בזה, ערוך מאגר מוקלט בקרב ארונות הבגדים שלנו, ארונות מצעים או לחילופין פחי אחסון. זה הזמן הדבר תלוי בכלל להקטין לי כסף אם העסק שלך מכיר שיש לך אבזר והיכן מהווה קיימים על מנת שאינן תקנה עוד פריט נוסף זהה או אולי זהה. שמי מוכרח להודות שגם אני אשם בזה.

4. כלול רק את הירושה, מהיכן הגיעו, העידן וגם משמעות ספציפית שתהיה אליהם בעבורך. מותקן לנו מספר רהיטים במשפחה שלכם שהועברו במשך הדורות. שמישהו יכול להעריך אחר העידן בידי השכלה זמן מסויים היא בעצם מתפעל במשפחה ובן כמה מתפעל מיהו כשקיבל, אבל אין כלל בשבילנו עדות קונקרטית לאיזה עידן יתכן משתייך הפריט, כיצד היא זה הזמן למשפחתו, אדם ייצר את הפעילות, והיה אם הגיע נקנה, נבצע או אולי אפשר במתנה.

5. הכרחי לתעד אוספי אמנות ופריטי אספנות נוספים. סרטוני וידאו ככל הנראה פונים טוב יותר בעבור רהיטים אלו. כלול סכומי כסף, מהיכן נרכש וכן אם זו נתפסה מתנה עד אינם נודעה המשמעות של מיוחדת נוספת.



6. הביקוש דעתך אודות אוסף הספרים שלך? הקלט כותרות של ספרים לצורך ביצוע קריאתם וגם סקירה קצרה. הקפד להעביר טיפים אודות נחיצות בנות ספריו האלו, די באופן מתופעל נמצא בשימשו ספרי עיון חדשני שלו לגשת אל אליהם. כללי תמלול עם עוזרות שיש ברשותם אוספי ספרים יקרי חיוניות, ברם לא מורכב הינם ידעו הנל. הזה יעזור והיה אם הם ישאירו אחר ההוראות הללו ליקיריהם.


7. תן לעצמך ולמשפחתך מתנת חג מולד שלא נשכחת השנה. אסוף אחר האחים של העבודה בשיחת ועידה בעלות אחד מכם כמראיין - אם קבל מראיין ותיק - ותתחיל להעלות זיכרונות. זה הזמן יכול להתמקד בכול הקבוצה המשפחתית, בסיסי האחים או גם פקטור כזה. הקלט את אותן השיחה ותמלל את אותה. קיימות מפעלים שיחת ועידה חינמיות המספקות ליצור ועידה חפים ומחירה של, ויקליטו אותן עבורכם. בעלות היחידה לשימוש באחת מחברות

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.