Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

הכל הכול על התמלול ראיונות

rainbow המתארת את קישור עמוד תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-שתף עמוד זה ב- שתף קישור זה הזמן ב-Redditשתף מאמר הגיע ב-

השאלה המתבקשת הראשונית - מהו תמלול ראיונות?

site הליך של המרה של החלק המילולי אצל הראיון, בקיצור השאלות ששאל המראיין והתשובות שנתן המרואיין, לפורמט עיתון. הדף יכול להיות מ-2 מינים בהתאם לאמצעי ההקלדה אותם מבצעים שימוש - פורמטים דיגיטליים על ידי טקסט, מאפיינים כוללות קובץ PDF, מסמכי MS Word, קובץ RTF ואפי' פלט HTML. הסוג ה-3 אצל פורמט עיתון היא בעצם האנלוגי - מכונת כתיבה. פורמטים בידי עיתון אנלוגי באים לשימוש בימינו בסיסי פעמים רבות נדירות, חוץ מ במדינות מתפתחות מבודדות, מחמת העלות הזולה של מכשירי כותב.

למעט העברת החלק המילולי לקובץ טקסט, נערך תהליך חשוב משני שהוא שכיח מתמלול ראיונות - הגהה. הגהה היא בעצם תהליך אצל למעט אודות המסמכים עיתים, פיקוח על שגיאות ותיקון. שגיאות יכולות לעשות תוספת של שגיאות כתיב, סימני פיסוק חוסר, שפת סלנג ואותיות רישיות.



כעבור שהמסמך צלח הגהה מאורגנת, יהיה אפשרי למסור את אותם הקובץ לבעלים וכך לקבל אחר הליך תמלול קבצי אודיו הראיונות.

כל מי ש התמלול ראיונות?

הפתרון המתבקשת היא בעצם מראיינים. אך ישנן הם שונים מיוחדים שזקוקים לשירותי תמלול קבצי אודיו ראיונות חוץ מ מראיינים. שכאלו הינם -

סוכנויות שידור חדישות - מתוך מטרה שיוכלו לגבות תמליל על ידי מידי הראיונות ששודרו או להעמידם לרשות קהל הגולשים בעיתוניהם אם ברשת האינטרנט.


סוכנויות ממשלתיות - סוכנויות ממשלתיות עורכות ראיונות לצורך שתבדקו, שיווק ודיווחים מתוך אתרים אחרים ועבור הודעות לעיתונות. paradox אישים משרד ממשלתיות מעדיפות לבחור מתמלל במקום לגשת אל אלו שיש להן שירות עשייה תמלול חיצונית.

ערוצי וידאו מקוונים - ערוצי וידאו צריכים לשירותי כתוביות בשביל הסרטונים מיוחד. כתוביות עוזרות למקד לקהל ללא קץ יותר, במיוחד לקליינטים כבדי האזנה. יהיה באפשרותכם להמיר כיתובים לשפות אחרות וכך להעלות בדרגה את הראיונות לנגישים בכל.

פרילנסרים - מגוונים התחילו לעבוד מהכורסא או אולי להתעסק פרטית כמראיינים עצמאיים. רוב המראיינים נדרשים להסחב בזמן האחרון ובכך משאירים להם קצת עד מאוד התרחשות אין להם ביקוש. מכאן שאנו מעסיקים ספק שירותי תמלול שדואג שלכל יישום תמלול קבצי אודיו זה או אחר.

אוקי, אז על מה אני אשר לתמלל את הראיונות של החברה שלכם - 5 הנימוקים המובילות

1. יותר קל יותר לפעול תמלילי ספר ברשת האינטרנט, יחסית לבלוגים, מוסדות, פורומים וכעדכוני RSS.

2. קריאת התמלול בטוחה מאוד מהאזנה בכול הראיון.

3. קבצי MP3 עשויים להיפגם במהלך תקופה מיוחדת. מכאן שגרסת ספר על ידי הראיון היא שימושית לצרכי שמירה.

4. בנוייה לגבות קבצי MP3 בגלל גודלם הגדול. באפשרותכם להגן על אודות קובץ ספר מכיוון שינויים רעים, וניתן לגבות וש בנוחיות מרבית בכונן עט או אולי תקליטור בשל הגדלים הצעירים כלשהו.

5. אופטימיזציה למנועי חיפוש - רובוטים בקרב אינטרנט בעלי זכאות בנוחיות מרבית לאינדקס ולתרגל ספר. אוקי, אז המחזיקים בלוגים או אולי פודקאסטים רשאים לדרג ניכר במנועי החיפוש (SERP) עבור מילות אינדיבידואלי ספציפיות באופן קיים לחומרי הדברה אלו קטע התמלול בבלוג שלכם במקום הפודקאסט.

המחירים של תמלול קבצי אודיו יש

הייתה מתי (לפני 6 -7 שנים) בו התמלול קובץ ראיונות של זמן טפח 300 ועד ל 400 דולרים. עתה המחירים של מתן תמלול ירדו עד מאוד. כעת, בתי חרושת עשייה תמלול קבצי אודיו יכולות לגבות של 45 ל-150 דולרים בהתאם לדחיפות המשלוח. שכירת בעלי חברת התמלול יכולה שאין הן להביא הגיונית או אולי ריאלית בעבור כל העוסקים בנושא. ב

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.