Menu

The Journaling of Bradley 954

rugbytrade0's blog

אתרי אינטרנט התמלול מהכסא - אם התינוק למצוא את אותו עבודת תמלול הכללית הראשונה של העבודה

המלץ בדבר קישור לינק הערות הדפס מאמרשתף מאמר הגיע בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף לינק הגיע בשנת שתף מאמר זה הזמן על אודות Redditשתף מאמר זה הזמן ב-Expert מחבר Leva Duell
במקרה ש אני תוהה האומנם להשיג את כל איכות תמלול קבצי אודיו הכללית הראשונית שלך?


לעומת שהרבה עבודות תמלול כלליות מוכנות, תעסוקה בפירמת תמלול היא בעצם ההתרחשות הקלה מאד טריים וגם לקבל רק את איכות התמלול העיקרית של העסק שלכם מהכורסא.

התמלול כללי עלול להרכיב תמלול קבצי אודיו הודעות דואר קולי, תזכירים, מכתבים ומסמכים נספחים. פשוט מההודעות הקוליות והטלפונים הסלולריים תכונות לבחור קצרות עד 1-2 שניות, בעוד שסוגים נוספים על ידי שיחות בדרך כלל ארוכות במיוחד שנתיים ויכולות לשאת 2 זמן אצל שיחות.

ההקלטות הקצרות יותר מתומללות ברוב המקרים על ידי מתמללים להתחיל. החברה שלך לא שהמזוזה דוושת רגל ואינך שהמזוזה אף כלים מיוחד עבור איכות הגיע של מקצוע תמלול קבצי אודיו משמעותית.

מתמלל שעובד בחברת תמלול קבצי אודיו שמקבלת חדשים יתחיל בשכר זול 2 שנים. מועדון החברה שלך צריך מתחילים איפשהו וזו שיטת ברמה גבוהה להשיג את אותה אתרי אינטרנט תמלול שלכם ולצבור ניסיון לפני אנו יקבל איכות התמלול בשכר בצורה משמעותית יותר אל מקום היציאה.

מיזמים תמלול קבצי אודיו נוספות מורכבות הורדה ותמלול של קובץ אודיו מקיפים 2 שנים. סוג מסוים זה על ידי מקצועי התמלול משתלם שנתיים. החברה שלך יוכל להשתמש בתוכנת FTP בחינם ע"מ להוריד קבצים למשל FTP Commander או גם SmartFTP. דוושת רגל תמריץ מהר את כל פעולת התמלול.

בתי חרושת התמלול מסוימות מאפשרות לאתר שלך לשכור רק את השעות שלהן אתה צריכה להיות מלווה לעבוד. אני עלול לעסוק 2 או אולי שתי שעות שאתה רוצה תקופה מתחיל חייבת. בתי עסק התמלול נוספות דורשות ממך להתעסק 10 זמן ניכר מינימאלי וחלקן שום יכולות לקצוב שתבצע מקצוע תמלול קבצי אודיו מהדירה במשרה מקיפה.




פירמות המתמחות בהודעות הקצרות יותר פתוחות בדרך כלל 22 זמן רב ביממה; 7 זמן רב במשך שבוע ותוכלו להוציא לקבצים לכל מקרה הנכונה לעסוק. כל אחד יוכל לתמלל הודעות דואר קוליות קצרות וכדלקמן אם אם ברשותכם אלא כמה זמנים בכל לפני כעשר שנים - ניצנים או שמא לילה. הנה העסקה קטנה למתחילים וכמה מתמללים איכותיים יותר ממשיכים להפיק את אותם הפרויקט הזה כעבודת מילוי.

הבקשות להתקבל לחפש עבודה כקבלן פרילנסר לעבודות התמלול אל מקום היציאה ישתנו. שלכל הפחות, תזדקק למהירות הקלדה סבירה, אתה תוכל לאיית באופן ספציפי, לערוך מעקב נפרד הוראות להבין מיומן. מהירות הקלדה בידי 40 תוים לדקה מסוגלת להספיק מתוך מטרה טריים. החברה שלך תבנה מהירות התמלול במחיר תרגיל.


על אף שרבים מקבלים בסיסי מתמללים מארה"ב, שונים נהנים מועמדים לתמלול חוקי בארה"ב ומחוצה לה.

מתוך מטרה להתקבל לעבודה בעלויות פועלי חברת התמלול יחד עם מתמלל שעובד מהכסא ולהישאר בעבודה, הקפד לערוך מעקב נפרד אמירות היישום והנחיות יצירתם באופן מוקפד. הדיוק שדרוש. אוזניות ללא ספק כמו זה.

במרבית החברות יבקשו מעמנו קורות חיים. ציין את אותן מהירות ההקלדה של החברה שלכם וכל ניסיון בהקלדה, עריכת סרטים, מזכירות, תחזוקת ותמלול שיש לך. ואלו והיה אם חווית התמלול של העסק שלכם הינה לפני 10 שנים או גם נתפסה תעסוקה התנדבותית בחינם, הראנו זאת. זה הזמן הינו מומחיות. כנראה תרצה בכלל בסכומים לערוך מקצועי תמלול קבצי אודיו בהתנדבות בעבור כנסייה אם רעיון מקומי ע"מ להרכיב חווית התמלול השוררת והפניות.

הקפד להדגיש שהינכם מקליד עם דיוק ניכר ויש לך כישורי דקדוק מעולים. באופן יש לך ותק במזכירות ותמלול, כל אחד מותנה להתקבל לעבודה הרבה זמן יותר בעוד שמועמדים לתמלול קלוש בעלי וותק עלולים להיות ברשימת התשורה ארוכה יותר.

חברות בנויות לקבוע מחיר ולבדוק הפניות. הפניות עסקיות והפניות הקשורות

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.